اخبار روز سینما

عنوان فیلم جدید کوئینتن تارانتینو مشخص شد !

کوئینتن تارانتینو چندی پیش اعلام کرده بود که بر روی فیلم آخر خودش می گوید و حالا شایعه‌هایی مضری است عنوان فیلم جدید کوئینتن تارانتینو منتشر شده است.

کوئنتین تارانتینو یکی از تأثیرگذارترین فیلمسازان و کارگردانان هالیوود است، حال آماده شدن برای آخرین فیلم خود می‌باشد که به تازگی شروع شود. اسم جدیدترین فیلم کوئینتن تارانتینو نیز لو رفت.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

عنوان فیلم جدید کوئینتن تارانتینو

نام فیلم یا همان منتقد فیلم پس از تبدیل شدن به عنوان آخرین فیلم تارانتینو در اجتماعی می‌چرخد و برخی از رسانه‌ها منابع نزدیک نیز این عنوان را نشان می‌دهند، اما هنوز به صورت رسمی چیزی را نمی‌توان عنوان کرد.

در ادامه می‌توانید تصویری از کوئینتن تارانتینو را ببینید:

اسم جدیدترین فیلم کوئینتن تارانتینو

فاش شدن عنوان آخرین فیلم تارانتینو

آخرین فیلمنامه‌ای که نام فیلم را تعیین می‌کند، در آن سال 1970 در می‌گذرد و حول محور یک زن می‌باشد. جزئیاتی از داستانی منتشر نشده است، منابع نشان می‌دهند که فیلم ممکن است زندگی مشهور سینما را نشان دهد، پائولین کائل را نشان می‌دهد.

به گزارش ریپورتر، این پروژه در حال حاضر حاضر استودیویی نیست، اما سونی به دلیل رابطه تارانتینو با مدیر این شرکت، تام راثمن، پیشتاز است. سونی پیش این روزی روزگاری در هالیوود را پخش می کند که بیش از 377 میلیون دلار در سراسر فروخت دارد و پس از دریافت 10 نامزدی، دو جایزه اسکار را از آن خود می کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا