اخبار روز سینما

عمه شادونه و 2 همدستش دستگیر شدند!

برای اطلاع از جزئیات دستگیری خاله شادونه با ما همراه باشید.

رحیم گلزاده روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اقدام دادستانی به دنبال گزارش مردمی و اعلام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد مبنی بر حضور فردی به جای خاله شادونه میزبان بچه ها صورت گرفت. برنامه های (ملیکا زارعی) در برنامه جشن شادی در پارس آباد.

وی افزود: بنرهای خاله شادونه از چند روز گذشته در مکان های مختلف نصب شده بود اما در حین اجرای نمایش حاضران متوجه شدند که به جای ملیکا زارعی زنی با اطلاعات نادرست و غیرواقعی در حال اجرای نمایش است.

گلزاده تصریح کرد: با اعتراف متهمان، فردی که به جای ملیکا زارعی حاضر شد به همراه عوامل اجرایی از جمله مدیر و حسابرس به اتهام کلاهبرداری و فریب دادن مردم روانه زندان شدند.

دستگیری متهم

دادستان پارس آباد گفت: پولی که از فروش بلیت این نمایش به دست آمده بود کشف و ضبط شد و متهمان برای بازگرداندن این مبلغ به مردم اعلام آمادگی کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد نیز در این زمینه اظهار داشت: این اداره تنها ناظر برنامه خاله شادونه بود که پس از اعطای مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به موسسه فرهنگی هنری «سایه نقاشان اردبیل» ۲۰ مهرماه برگزار شد.

یوسف روزاری افزود: حاضران قبل از اتمام برنامه شکایت خود را اعلام کردند و به دلیل جریحه دار شدن احساسات مردم به ویژه بچه ها به عنوان ناظر عمل کردیم و موضوع را با مراجع از جمله دادسرا در میان گذاشتیم، بنابراین متهمان در حال حاضر هستند. در زندان.

این مقاله که اکنون درحال مطالعه آن بودید با عنوان عمه شادونه و 2 همدستش دستگیر شدند!

که در تاریخ 2023-05-05 14:15:00 در پی ام آپ درج شده است توسط موتور جستجوی پی ام آپ جمع آوری شده است

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا