اخبار روز

علت فوت دکتر بخشی هنوز ناشناخته است

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: وزارت بهداشت دکتر. حمایت کامل از برنامه یک ساله باکشی و انتخاب پست وظیفه او. هیچ توضیحی یا مدرکی دال بر بیماری روانی دکتر وجود ندارد. باکشی نبود.

به گزارش تسنیم؛ پدرام پاک آیین، سخنگوی وزارت بهداشت با ابراز تاسف از درگذشت دکتر. پرستو بخشی با اعلام اینکه هنوز علت فوت این پزشک توسط پزشکی قانونی مشخص نشده است، گفت: وزارت بهداشت. برنامه بخشی برای تغییر قالب سرویس با یک سال تاخیر. از آموزش گرفته تا درمان تا انتخاب شهری که در آن خدمت خواهد کرد، او کاملاً همکاری کرد. بنابراین تصمیم شخصی او بود که شهرستان نورآباد را به عنوان پایگاه وظیفه خود معرفی کند و وزارت بهداشت در هیچ یک از این مراحل به هیچ اظهاری یا مدرکی مبنی بر بیماری روانی وی دسترسی نداشت.

پاک آیین گفت: علت فوت دکتر پرستو بخشی، دستیار پزشک هنوز از سوی پزشکی قانونی اعلام نشده است.

او پروژه ویژه خود را یک سال به تعویق انداخته بود و وزارت بهداشت در این زمینه با او همکاری کرد و قرار شد یک سال بعد پروژه او آغاز شود.

وی افزود: دکتر باکشی یک بار در سال 1401 بدون ذکر شرایط خاص یا ابتلا به بیماری روانی، درخواست تغییر محل خدمت خود را به کمیسیون وظایف نیروهای ویژه ارائه کرد. از آنجایی که او برنامه خود را عملی نکرد و آن را یک سال به تعویق انداخت، طبیعتاً درخواست اسکان مجدد بی پاسخ ماند.

پاک آیین افزود: انتخاب محل پروژه در استان لرستان و اجرای طرح در قالب درمان به جای آموزش و پرورش در شهرستان نورآباد با توجه به خواست مرحوم دکتر. بخشی با هدف کاهش … مدت زمان اجرای طرح تمدید شد و وزارت بهداشت در این زمینه مانعی ایجاد کرد که این کار انجام نشد و اصراری بر آن نشد.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون وظایف یگان های ویژه با مشاهده سوابق بیماری روانی، پرونده مددکاران را به شورای عالی پزشکی ارجاع می دهد و شورای مذکور آنها را برای خدمت به نزدیک ترین محل سکونت اعزام می کند. : مخصوصا برای دکتر با این حال بخشی هیچ سابقه ای بر اساس این بیماری نداشت.

معاون وزیر بهداشت در پایان تصریح کرد: برخلاف ادعای برخی رسانه های خارجی مبنی بر درج نام وی در لیست سیاه وزارت بهداشت، اساساً چنین لیستی وجود نداشت که نام وی یا نام شخص دیگری در آن وجود داشته باشد. ضبط شده بود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا