اخبار روز سینما

علت فحش دادن این بازیگر ترک به زبان فارسی چه بود؟ [+ویدیو]

ویدیویی از فحش دادن دمت اوزدمیر به زبان فارسی منتشر شده است. این بازیگر در سریال ترکی مافیایی اسم من فرح نقش یک خانم ایرانی را ایفا کرده است.

دمت اوزدمیر بازیگر و رقاص ترکیه که در سریال‌هایی مانند «بوی توت فرنگی»، «پرند ه سحرخیر»، «خانه تولدت سرنوشت توست» و «اسم من فرح» بازی کرده است. در جدیدترین سریال خود نقش یک زن ایرانی را ایفا می‌کند.

این کاراکتر به دلیل جرمی نا معلوم است که در ایران انجام داده، به ترکیه فرار کرده است. فرح یک دکتر است که برای درمان بیماری پسرش باید با یک باند مافیا می‌ش ود همکاری کند. دمت برای ایفای این نقش برخی از کلمات و جملات فارسی را یاد گرفته است. در سکانسهایی که عصبانی می‌شود، گاهی فحش‌هایی مثل «حیوان، احمق، کودن و…» را به زبان فارسی می‌گوید.

صحنه حسودی کردن دمت اوزدمیر در نقش زن ایرانی


سکانس فارسی فحش دادن دمت اوزدمیر در سریال اسم من فرح بازتاب هیجان‌های در فضای مجازی داشت. این بازیگر در این سریال نقش یک بانوی ایرانی را بازی می کند که برای نجات جان پس رش باید از رئیس یک باند مافیا کمک بگیرد.

انگین آکیورک نقش رئیس این باند مافیا را ایفا کرده و پارتنر دمت است. قبل از انتشار خبر طلاق دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ، ویدیوی فارسی حرف زدن دمت اوزدمیر در اسم من فرح (در پشت صحنه) مورد توجه هواداران این بازیگر قرار گرفته بود. در قسمت هفتم این سریال، فارسی فحش دادن دمت اوزدمیر به پارتنرش، انگین آک‌یورک بازتاب داشت.

در این صحنه دمت اوزدمیر می‌گوید:

احمق … کثافت … کودن

مصاحبه دمت اوزدمیر درباره پشت پرده طلاقش با اوزهان

مشتی فارسی حرف زدن دمت اوزدمیر در پشت صحنه اسم من فرح

فحش دادن دمت اوزدمیر به زبان فارسی

در ادامه ویدیوی فارسی حرف زدن دمت اوزدمیر در اسم من فرح را ببینید:


روز و ساعت پخش سریال ترکی اسم من فرح (Adim Farah)

در سریال «اسم من فرح» نقش (فرح) یک زن ایرانی را بازی می‌کند که خدمتکار یک گروه مافیایی می‌شود. فرح که برای زنده نگه داشتن پسرش در مبارزه است، شاهد یک جنایت می‌شو و همین موضوع زندگی او را زیر و رو می‌کند. انگین آکیورک نقش (طاهر) یکی از افراد مافیا و فیرات تانیش نقش (کمیسر محمت) را بازی می‌کنند.

دمت اوزدمیر نقش فرح و انگین آکیورک نقش طاهر را بازی می‌کند. فیرات تانیش نقش کمیسر مهمت، دریا پینار آک نقش گونول خواهر مهمت و دوست کریمشاه ; علی سورملی نقش سلیمان، پدر مهمت و گونول؛ لاله باشار نقش پریهان، مادر گونول و مهمت؛ مصطفی آوکیران نقش علی گالیپ؛ سنان کارا نقش ورا همسر علی گالیپ و اوکتای چوبوک نقش کان پسر ورا و علی گالیپ را بر عهده دارد.

فحش دادن دمت اوزدمیر به زبان فارسی

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا