اخبار روز سینما

علت عدم حضور تام کروز در مراسم اسکار [+جزئیات]

تام کروز یکی از کاندیدهای مراسم اسکار سال 2023 بود که به اسکار نیامد و روز گذشته، علت عدم حضور تام کروز در مراسم اسکار فاش شد.

تام کروز ، یکی از مهمانان و کندیدهای اصلی نود و پنجمین اسکار امسال بود که در اقدامی عجیب، سعی کنید در این مراسم حضور نداشته باشید.

بیشتر بخوانید:

بزرگ ترین فیلم های ناکام اسکار 2023

علت عدم حضور تام کروز در مراسم اسکار

تام کروز پیش از مراسم اسکار، پس از شنیدن مونولوگ سخنرانی جیمی جیمی در اسکار با کمک جاد آپاتو شده است،، به اسکار نیامد و و و و و و و و و و و نیامد نیامد و و و و و و و و. دلیل نبود تام کروز در اسکار همین علت بود.

به گزارش ورایتی، جاد آپاتو، در مراسم جوایز انجمن فیلمسازان ماه پیش، تام کروز راراو مسة. جیمی کیمل کرد که سه دقیقه از متن سخنرانی کروز کروز داشت اما پس از فهمیدن کروز به مراسم نمی‌آید بخش را حذف کرد اما باز باز هم مانع عدم حضور حضور او شد.

علت نبودن تام کروز در اسکار 2023

علت نبودن تام کروز در اسکار 2023

دومین دلیلی که ریپورت برای آن گزارش تهیه می کند، حضور نیکول، همسر سابق بوده است که نمی تواند دلیل منطقی برای منطقی برای منطقی باشد. علت نبودن تام کروز در اسکار 2023 باشد.

تام کروز ، نقش کاپتان ماوریک در فیلم top mavrick کندید که بسیار در آن نقش خوب ظاهر شده است. او نامزد بهترین بازیگر مرد شد، اما نتاونست آن جایزه را کسب کند.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا