اخبار روز سینما

دلیل ضعف جسمانی و کاهش وزن آتیلا پسیانی چیست؟

بعد از مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی که عوارض زیادی برای او به همراه داشت، پشت صحنه و شایعاتی درباره کاهش وزن شدید آتیلا پسیانی منتشر شد.

در پی انتشار چند عکس از آتیلا پسیانی، برخی خبرگزاری ها از دلیل کاهش وزن آتیلا پسیانی این خبر را با تیتر فاش کردند علت بیماری آتیلا پسیانی توضیح داد

بیماری و پشت لاغری آتیلا پسیانی یکی از اتفاقاتی بود که در سه روز اخیر فضای مجازی و فضای هنرمندان را زیر سوال برده است. سهرا پسیانی دختر آتیلا پسیانی در مصاحبه جدید خود پس از تشییع پیکر آتیلا پسیانی گفت:

درمان پدرم تمام شد و خدا را شکر بیماری برطرف شد.

لاغری شدید آتیلا پسیانی

ضعف جسمانی آتیلا پسیانی

هجدهمین شب کارگردانان تئاتر با آیین شصت و ششمین سالگرد تولد آتیلا پسیانی در حالی برگزار شد که عکس های منتشر شده از این مراسم باعث نگرانی دنبال کنندگان این هنرمند شد.

آتیلا پسیانی چند ماهی است که با سرطان مبارزه می کند و امشب به همراه دخترش ستاره و همسرش فاطمه نقوی در این مراسم حضور داشت و ظاهرا حالش رو به بهبود است.

خبر بیماری آتیلا پسیانی برای اولین بار در مراسم تشییع امین تارخ در مهرماه مطرح شد که آقای پسیانی به دلیل وخامت حالش نتوانست در این مراسم شرکت کند و متن یادداشت توسط وی نوشته شده بود.

علت بیماری آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی متولد 19 اردیبهشت 1336 بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و فرزند جمیله شیخی است. آتیلا پسیانی فرزند جمیله شیخی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی و همسر فاطمه نقوی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. او یک دختر به نام ستاره پاسیانی و یک پسر به نام خسرو دارد که هر دو بازیگر صحنه هستند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا