اخبار روز سینما

عصبانیت سازندگان برادران لیلا از خرید این فیلم [+جزئیات]

پس از اکران فیلم برادران لیلا در اروپا، این فیلم به صورت قاچاق برای دانلود منتشر شد و عصبانیت سازندگان برادران لیلا از خرید این فیلم همراه داشت.

از آنجایی که این فیلم در فرانسه اکران منتشر شد و در ایران نسخه‌های خریداری شده آن را به ارمغان آورد توضیح کارگردان برادران لیلا درباره دزدی این فیلم و عصبانیت کارگردان برادران لیلا از دزدی را همراه داشت. واکنش سازنده لیلا حواشی برادران زیادی را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران فیلم برادران لیلا

تحلیل و نقد فیلم برادران لیلا

دانلود رایگان فیلم برادران لیلا

عصبانیت سازندگان برادران لیلا از خرید این فیلم

به دنبال قاچاق نمایش خانگی فیلم «برادارن لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا برادارن برادارن برادارن برادارن برادارن برادارن برادارن

ما در حیرتیم از این حجم از واکنش مثبت و دلنشین. از صمیم شما ممنون و سپاسگزاریم و زمانی که می‌بینید تا فیلم ما را تماشا کنید. امیدوارم به زودی شرایطی فراهم شود تا نسخه کامل‌تر فیلم را در دسترس شما عزیزان قرار دهید.

لطفا توجه داشته باشید:

عصبانیت کارگردان برادران لیلا از دزدی

توضیح کارگردان برادران لیلا درباره دزدی این فیلم

روح الله سهرابی نیز چند ساعت بعد در اینستاگرام خود خوش، تهیه کننده این فیلم است:

پیشنهاد امیدواری کارگردان فیلم برادران لیلا برای انتشار نسخه کامل فیلم حقیقتا تعجب بور ح! منظور از نسخه کامل چیست؟ یعنی سکانسهای دیگری قرار است ضبط شود؟

تا جایی که من مشخص هستم تا آخرین فریم از این فیلم را بنویسید چیزی که لابد برای فیلم سه ساعته و احتمال واکنش از مخاطبانتان مخاطبانتان از آن چشم چشم پوشی کردید! این فیلم بدون یک هفت اصلاح و ممیزی منتشر شده است! تاکید میکنم حتی یک ثانیه… فرار رو به جلو انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا