اخبار روز سینما

«عشق مست» در اولین روز اکران رکورد زد!

به گزارش پی ام آپ، دبیر و سخنگوی انجمن سینماگران از رکوردشکنی فیلم «مست عشق» در پیش فروش در اولین روز اکران خبر داد و اعلام کرد که این فیلم توانسته رقبای خود را پشت سر بگذارد. 2017. فیلم های ژانرهای دیگر

محمدرضا صابری دبیر و سخنگوی انجمن سینماگران ایران از موفقیت فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی در جلب توجه مخاطبان سینما ابراز خرسندی کرد و امروز چهارشنبه اکران می شود. 5 اردیبهشت ماه ماه در سینماهای سراسر کشور اکران شد و توانست رکوردی در پیش فروش بلیت که اتفاق مهمی برای سینمای ایران محسوب می شود، بشکند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: با توجه به اینکه این فیلم متعلق به حسن فتحی یکی از فیلمسازان مطرح کشورمان است و همچنین اثری بین المللی (محصول مشترک ایران و ترکیه) محسوب می شود. محبوبیت بین مخاطب به این معناست که فیلم ها در سبک های مختلف مورد استقبال مردم نیز قرار می گیرند. «عشق مست» که روایتی تاریخی را در ژانرها و پیشینه «ملودرام» دنبال می کند، توانست در فروش کاملاً موفق ظاهر شود و حتی از فیلم های ژانر کمدی نیز پیشی بگیرد.

صابری غسال ابراز امیدواری کرد که این استقبال ادامه داشته باشد و مخاطبان در حین اکران فیلم مست عشق را تماشا کنند.

دبیر و سخنگوی انجمن سینماگران در پایان گفت: به همه کسانی که در ساخت و اکران فیلم «مست عشق» سهیم بودند تبریک گفت و خوشحالم که بالاخره این فیلم ارزشمند در سینماهای کشور اکران می شود. .

شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا، حسام منظور در نقش حسام الدین چلبی (دوست و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش کیمیاخاتون، مریم، بنسو سورال در نقش بوراک مست عشق در سریال سلطان ولاد (هلیت ارگانچ پسر بزرگ مولانا)، نقش توزکوپران (پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا) بازی کردند.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا