اخبار روز سینما

عروس شدن نعیمه نظام دوست بازیگر دوست داشتنی و طنز [+عکس]

نعیمه نظام دوست عروس شد. خبری که این روزها از این بازیگر شنیده می شود. برای تماشای تصاویر عروس شدن نعیمه نظام دوست بازیگر طنز همراه ما باشید.

تصویر نعیمه نظام دوست در لباس عروسی باعث جلب توجه مخاطبان شده است. نعیمه نظام دوست لباس عروس پوشید. این روزها این خبر با انتشار تصاویری از عروسی نعیمه نظام دوست سوژه داغ کاربران مجازی شده است.

جهت دیدن تصاویر از عروس شدن نعیمه نظام دوست اخبار را دنبال کنید.

عروس شدن نعیمه نظام دوست بازیگر دوست داشتنی و طنز

عروس شدن بازیگر معروف

به جدید نظام دوست عکسی از لباس عروسی خود منتشر کرد که مهر بر ازدواج این است. پس از انتشار این عکس زیر این پست از تنهایی و بی پناهی شکایت کرد.

نعیمه نظام دوست در ۲۳ آبان ۱۳۵۳ در تهران متولد شد.

نعیمه نظام دوست دیپلم علوم تجربی دارد. او اصالتا گیلک و اهل گیلان است. وی در بین چهار خواهر فرزند سوم است و سال ها پیش پدرش دار فانی را وداع گفت.

نعیمه نظام دوست در مصاحبه ای گفت:

از دوران کودکی حرفه ای بازیگری علاقه مند شدم تا این سال 1370 در 17 سال با سروش خلیلی در کلاس های آزاد بازیگری شرکت کردم.

عکس نعیمه نظام دوست با لباس عروس

در زیر تصویر خانم نظام دوست را با لباس عروس مشاهده می کنید:

برنامه تلویزیونی خانم نظام دوست یک برنامه تلویزیونی که با موضوع «روشهای شایع آن درمانهای چاقی و لاغری» پخش می شود در مجری پخش می شود که اضافه وزن وزن داشته باشد؟ ارسال شده است گفت:

مسلماً این است که من به طور کامل اضافه وزن پیدا کردم. این اضافه وزن به بازی در نقش خاصی هم مرتبط نبود و کاملاً اتفاق افتاد. در حالی که در مقطعی به دلیل بیماری باید از کورتون استفاده کنم که این موضوع در اضافه شدن وزنم بود و در نهایت وزن من به 120 وزن رسیده است.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا