اخبار روز

افزایش امکانات خرید کالای اساسی برای مشمولان کمیته امداد و خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی

عسگریان با بیان اینکه میزان یارانه ها همچنان به قوت خود باقی است، افزود: مشمولان کمیته امداد امام خمینی (ره) و خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی در صورتی که 320 هزار تومان از یارانه 400 هزار تومانی خود می توانند از این افزایش بهره مند شوند.

وی گفت: یارانه این افراد یک ماه قبل از موعد مقرر واریز می شود و سرپرستان این خانوارها با خرید 11 مایحتاج اساسی پیش بینی شده در این طرح می توانند از افزایش 80 هزار تومانی بهره مند شوند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این کالاها را شامل برنج، حبوبات، شیر و مشتقات آن، روغن و … عنوان کرد و گفت: این طرح در 6 فروشگاه زنجیره ای در سطح کشور فعال شده و به 11 فروشگاه توسعه یافته است.

سرپرستان خانوار می توانند از طریق سامانه شما ​​و یا با کد دستوری 50*1463 از محل فروشگاه های ارائه دهنده خدمات این طرح مطلع شوند.

عسگریان گفت: مبنای قیمت کالاهای این طرح قیمت جریمه است و مابقی مبلغ از یارانه کسر می شود.

پیش از این 9 قلم شامل پنیر، شیر کم چرب، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، ماست و شکر برای این طرح پیش بینی شده بود و مردم می توانستند از اعتبار یارانه استفاده کنند. هر ماه با هر عنوان و برندی، اما اکنون با اضافه شدن اقلام پروتئینی، حبوبات و گوشت منجمد گاو، امکان خرید 11 قلم کالای اساسی برای متقاضیان فراهم شده است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا