اخبار روز

خودروهای وارداتی پس از 4 سال در بازار عرضه می شود / افراد متقاضی به سایت زیر مراجعه کنند

به گزارش پی ام آپ، بیش از چهار سال از آخرین عرضه خودروهای وارداتی در کشور می گذرد، برای اولین بار سایپا با عرضه چانگان CS ۳۵ پلاس، محموله خودروهای وارداتی را آغاز می کند.

حسین کاظمی طارقی، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: از جمله متقاضیانی که در بهمن ماه 1401 با فراخوان وزارت حراست مبنی بر تعریف حساب نیابتی نزد سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، و سپس در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی ثبت و انتخاب می شوند. خودروی چانگان سی اس 35 پلاس با اولویت ثبت نام هر متقاضی بر اساس سامانه عرضه خودروهای وارداتی، امکان واریز وجه و ثبت نام بر اساس موجودی خودرو چانگان ارائه شده است.

وی افزود: با توجه به تعداد خودروهای وارداتی در گمرک، بر اساس اولویت تعیین شده در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، از هر متقاضی برای پرداخت و ثبت نام فراخوان می شود.

متقاضیان فوق الذکر که پس از بررسی محدودیت های ثبت نام پیامکی برای آنها ارسال خواهد شد، از ساعت 14:00 روز شنبه 13 خردادماه می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com نسبت به انجام واریز و ثبت نام کنید

معاون بازاریابی و فروش سایپا افزود: برای سایر متقاضیان طرح خودرو چانگان CS 35 پلاس بر اساس اولویت و پس از ورود خودرو، اطلاع رسانی لازم برای واریز وجه افرادی که دارای شرایط هستند، انجام می شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا