اخبار روز سینما

عجیب اما واقعی دختر ۶ ساله ای که قرآن را به ۵ زبان دنیا می‌خواند! [+جزئیات]

ثنا نظری حافظ قرآن دختری هفتم است که در سن سه سالگی کل را حفظ کرد و در تلویزیون تلویزیونی محفل حضور داشت »باعث بهت و حیرت داوران این برنامه بود.

حدیث نظری و ثنا نظری حافظ کل قرآن و البلاغه بوده است که در برنامه محفل حضور پیدا کرده و درباره چگونگی این کتاب توضیح داده است. حدیث نظری زمانی که 3 سال موفق شده است کل کتاب قرآن را حفظ کند! سنی که خیلی از ها حتی قادر به تکلم انسان است. در ادامه مطلب با خبر ثنا نظری در برنامه محفل همراه ما بمانید.

ثنا نظری حافظ قرآن

  • برنامه محفل ثنا نظری

خانواده نظری از اهالی روستاهای فریدونشهر اصفهان که صاحب فرزند هستند، دو گوهر ارزش را جامعه تقدیم کرده تا این پنج نفر صاحب دو نخبه قرآنی باشد. او در مسابقات امام علی (ع) در ۹۸ سال به عنوان کم‌ترین حافظ قرآن در کل جهان معرفی شد.

در ادامه می‌توانید فیلم حضور ثنا نظری را در برنامه محفل تماشا کنید:

ثنا نظری، دختر هفت ساله که تا سه سال حافظ کل قرآن کریم با حضور در «محفل» گفت:

از یک با گوش کردن به آیات قرآن حفظ کتاب آسمانی را آغاز کردم در سه سال حافظ کل قرآن شدم. الان چهار سال و نیم است که حافظ قرآن هستم.

او در مسابقات امام علی (ع) در ۹۸ سال به عنوان کم‌ترین حافظ قرآن در کل جهان معرفی شد. در ادامه برنامه داوران از خواندن ثنا در سوره حمد به پنج زبان مختلف شوکه ش. حدیث نظری، خواهر ثنا که خودش نیز حافظ قرآن است در ادامه برنامه اظهار داشت:

من روزی ۱۰ جز تثبیت می کردم و آیات را برای مادرم می‌خواندم. خواهرم، ثنا در اثر شنیدن قرآن و تلاوت من، بدون این که ما متوجه حافظ قرآن شویم.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا