اخبار روز

عجله کنید / وام 10 میلیونی با تحویل یک روزه برای همه

وام فوری بدون پیش پرداخت به ارزش 300 میلیون تومان از بانک رسالت با سود 2 درصد و کارمزد 2 درصد به متقاضیان ارائه می شود.

هر چه سریعتر وام بگیرید

بدون سپرده

بدون کسر اقساطی

فقط با ضامن که لازم نیست رسمی باشه

از ده میلیون تا صد میلیون تومان

اقساط ده تا سی ماه

فقط با دو درصد کارمزد

تامین اعتبار برای کل کشور

نیمکت رسالت یکی یکی از بانک هایی است که سود آن با حداقل سود مطابقت دارد و در مقایسه با سایر بانک ها شرایط بهتری برای استقراض دارد. برای مشاهده شرایط وام و کسب اطلاعات بیشتر، فکر جاری را تا انتها دنبال کنید و نظر خود را با ما در میان بگذارید.

وام فوری بدون پیش پرداخت به ارزش 300 میلیون تومان از بانک رسالت با سود 2 درصد و کارمزد 2 درصد به متقاضیان ارائه می شود. مدت بازپرداخت این تسهیلات تا 60 ماه به متقاضیان این امکان را می دهد تا با خیالی آسوده و با توجه به توان مالی خود نسبت به بازپرداخت اقساط وام اقدام کنند.

نام بانک: بانک رسالت

حساب سپرده مورد نیاز قرض الحسنه: مدت سپرده گذاری حداقل 3 ماه و حداکثر 6 ماه می باشد.

نرخ برد: 2% + 2% کارمزد

سقف اعتبار: 300,000,000 تومان

نسبت مبلغ وام به مبلغ سپرده با مدت سپرده در بازپرداخت 12 ماهه و به ازای هر 6 ماه باقیمانده سپرده، 100% افزایش در ارزش گذاری سپرده دریافت می کنید. ضمناً به ازای هر ماه واریز اضافه، 2 قسط به مدت بازپرداخت اضافه می شود. وام فوری

حداکثر مدت بازپرداخت: 60 ماه

به ازای هر ماه واریز اضافی، 2 قسط به مدت بازپرداخت اضافه می شود.

توقف سپرده وجود ندارد

نحوه ثبت نام در سامانه آنلاین وام فوری بدون سپرده بانک رسالت

بانک رسالت با هدف تسهیل در دسترسی به خدمات بانکی از طریق فرآیند الکترونیکی اقدام به تهیه سامانه ای برای تسهیل در ارائه خدمات به کاربران کرده است. شما می توانید با مراجعه به سایت ibank.rqb.ir و تکمیل کلیه مراحل ثبت نام و درخواست وام به صورت آنلاین به سامانه وام بانک رسالت دسترسی داشته باشید.

یکی یکی از الزامات مهم اعطای وام فوری از بانک رسالت بدون پیش پرداخت، انجام اعتبارسنجی بانکی در سامانه مرات بانک رسالت است. برای انجام این اعتبارسنجی می توانید به سایت imerat.ir مراجعه و ثبت نام کنید. پس از انجام این مرحله می توانید درخواست وام خود را با تاییدیه وام ثبت کنید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام فوری

بانک ها برای پرداخت وام به متقاضیان اسناد مختلفی را می طلبند. برخی از این اسناد عموماً برای اخذ وام از همه بانک ها یکسان است و برخی اسناد در بانک های مختلف متفاوت است. مدارک لازم جهت اخذ وام از بانک رسالت عبارتند از:

مدارک شناسایی مانند شناسنامه و شناسنامه

مدارک استخدامی مانند فیش حقوقی و گواهی اشتغال به کار

نتیجه اعتبارسنجی سیستم مرات

اطلاعات مسکونی و شخصی

ارائه اسپانسر رسمی و ارائه مدارک هویتی و استخدامی وی

ارائه سفته الکترونیکی با کد منحصر به فرد آن

آدرس سامانه وام آنی بانک رسالت

از آنجایی که ثبت درخواست وام در بانک رسالت به صورت الکترونیکی انجام می شود، این بانک سامانه های مختلفی را برای تسهیل دسترسی به خدمات توسعه داده است. سامانه اعتباری بانک رسالت به نشانی ibank.rqb.ir آماده ارائه خدمات از جمله ثبت اعتبار به مشتریان این بانک می باشد.

لازم به ذکر است، همانطور که در قسمت شرایط ثبت وام بانک رسالت ذکر شده است، متقاضیان برای درخواست وام از بانک رسالت باید دارای حساب اعتباری نزد این بانک باشند. بنابراین لازم است افراد قبل از ثبت نام در سامانه اعتباری بانک برای افتتاح حساب به شعبه بانک مراجعه کنند.

یکی دیگر از الزامات بانک رسالت برای اعطای وام به متقاضیان اعتبارسنجی بانکی در سامانه مرات بود. افراد می توانند با مراجعه به این سامانه از طریق آدرس imerat.ir ثبت نام کرده، اعتبارسنجی خود را انجام داده و پس از مشخص شدن نتیجه اعتبارسنجی نسبت به دریافت وام اقدام کنند.

وام فوری از بانک رسالت

متقاضی دریافت وام از بانک رسالت باید ضامن معتبر و رسمی در اختیار بانک قرار دهد و همچنین سفته الکترونیکی را به عنوان وثیقه نزد بانک واریز کند. اما این شرط برای افرادی که رتبه اعتباری خوبی ندارند اعمال می شود و برای متقاضیانی که رتبه اعتباری بالاتری نزد بانک دارند متفاوت است و این افراد می توانند بدون ضامن بانکی برای دریافت وام اقدام کنند.

در صورتی که نتیجه اعتبارسنجی مشتری بانک در سامانه مرات، کسب رتبه ممتاز باشد، d معرفی ضامن در بانک رسالت و حداکثر تا سقف تعیین شده توسط بانک، استفاده از وام پرداختی است. این افراد نیز نیازی به ارائه سفته الکترونیکی ندارند.

شرایط اخذ وام فوری از بانک چیست؟

داشتن حساب نزد بانک رسالت و تکمیل اعتبار سنجی بانکی یکی از الزامات اخذ وام از این بانک است که در متن مقاله توضیح داده شده است.

آدرس سامانه اعتبار بانکی چیست؟

ثبت درخواست وام بانک رسالت از طریق آدرس اینترنتی ibank.rqb.ir که در متن مقاله توضیح داده شده امکان پذیر است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا