اخبار ورزشی

عارف غلامی هم فینال جام حذفی را از دست داد

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، در تمرین امروز آبی پوشان استقلال مشخص شد که عارف غلامی احتمالا به فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس نخواهد رسید و دیگر غایب بزرگ آبی ها در دربی پیش رو مدافع شماره پنج این تیم خواهد بود. عارف غلامی که تا پایان بازی نیمه نهایی مقابل نساجی مازندران نتوانست در زمین بماند و در دقیقه 85 به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و در لحظات پایانی این دیدار خط دفاعی استقلال را تغییر داد، امروز تمرین آبی پوشان را ترک کرد. نیمه تمام به مصاف ریکاردو ساپینتو با یک چالش جدید و یک مشکل بزرگ.

این مدافع باتجربه استقلالی ها در دیدار مقابل نساجی با درد شدید عضله زیر شکم جایگزین شد و پس از آن در تمرینات سخت کار کرد و امروز به دلیل درد نتوانست تا پایان در کار گروهی بماند. ، و محل تمرین آبی ها را ترک کرد تا احتمالا یکی از غایب این تیم در فینال مقابل پرسپولیس باشد. غلامی هفته گذشته در این ناحیه احساس درد کرد و سعی کرد آن را بگیرد. آه تو. ر و انجام فیزیوتراپی برای حفظ شرایط بازی و تمرین، اما امروز مصدومیت او جدی تر از حد ممکن شد. حضور شما در دربی خیلی کمتر خواهد بود.

به گزارش پی ام آپ، مصدومیت عارف غلامی جدی و طولانی مدت نخواهد بود، اما او باید حداقل یک هفته استراحت کند و به دلیل درد شدید نمی تواند به میدان برود تا ساپینتو علاوه بر کوین یاماگا، از دست دادن نقش اصلی دیگر مدافع امروز شایان ذکر است کوین یاماگا، بازیکن کلیدی استقلال فرانسه با وجود تلاش های فراوان برای حضور در پایتخت مهمی که می تواند جام قهرمانی را برای آبی ها برای ارمغان به ارمغان بیاورد، این بازی را به دلیل خطای آماده سازی از دست داد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا