اخبار ارز دیجیتال

ظهور یک رقیب جدید برای میم کوین ها! آیا پپه دیگری در راه است؟

زمان مطالعه: 2 دقایق

داده های بازار نشان می دهد که قیمت یک میم سکه به نام Wojak (WOJAK) تنها در هفت روز بیش از 1000 درصد افزایش یافته و به این ترتیب توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. با این حال، کارشناسان نسبت به سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه که هیچ کاربرد خاصی ندارند، هشدار می دهند. همانطور که بارها در Crypto News گزارش شده است، قیمت این نوع ارز دیجیتال می تواند به همان سرعتی که افزایش می یابد کاهش یابد.
Coin Wojcek با الهام از یک میم معروف به همین نام (یک کارتون ساده از یک مرد طاس که مبهوت به نظر می رسد)، یک ارز دیجیتال مبتنی بر اتریوم است که سود هفتگی 1041 درصدی را به خود اختصاص داده است. البته لازم به ذکر است که در زمان نگارش این خبر قیمت ووژاک نسبت به 24 ساعت گذشته تقریبا 20 درصد کاهش داشته است اما همچنان در بازه زمانی هفت روزه بیش از 700 درصد رشد دارد.

ارز دیجیتال Wojek در حال حاضر برای معامله در صرافی های معروف مانند BitGet، Huobi و LBank در دسترس است.
رونق اخیر memecoin این گمانه زنی را تقویت کرده است که “فصل memecoin” بازگشته است. اگرچه این بار فعالیت بازار در تسلط تازه واردان بوده است. در همین راستا، میم کوین جدید Pepe (PEPE) که در اواسط آوریل عرضه شد، در 24 ساعت گذشته 37 درصد، در هفته گذشته 780 درصد و در 14 روز گذشته 1360 درصد رشد داشته است.
در همین حال، memecoin های قدیمی مانند Dogecoin (DOGE) و Shiba Inu (SHIB) در ماه های اخیر افت قابل توجهی داشته اند.

ظهور یک رقیب جدید برای میم کوین ها! آیا پپه دیگری در راه است؟ اولین بار در Cryptocurrency News. ظاهر شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا