اخبار ارز دیجیتال

طلا و بیت کوین در انتظار نشست فدرال رزرو در هفته آینده

قیمت طلا در بازارهای جهانی در آخرین روز کاری هفته 0.2 درصد کاهش یافت به طوری که قیمت هر اونس این فلز ارزشمند به سطح 1961 دلار رسید.

به گزارش پی ام آپ، در حالی که طلا در هفته جاری نیز به پایان رسید، بازده هفتگی فلز زرد مثبت و در محدوده 0.6 درصد گزارش شد. دلیل اصلی کاهش قیمت دلار در روز جمعه، افزایش شاخص دلار آمریکا است. این شاخص ارزش پول ملی این کشور را در برابر ارزهای معتبر دنیا می سنجد و از سوی دیگر افزایش نرخ بهره اوراق قرضه آمریکا قیمت طلا را پایین آورد.

بازارها اکنون منتظر نشست هفته آینده فدرال رزرو هستند، جایی که بازارها اکنون شانس بالایی برای ثابت نگه داشتن نرخ بهره هدف دارند. تحلیلگران در حال حاضر بر این باورند که طلا بین دو مرز قیمت دلار در سال های 1940 و 1990 در نوسان است و تا زمان انتشار گزارش تورم آمریکا و نتایج نشست هفته آینده، احتمال دارد طلا در این محدوده نوسان داشته باشد.

در حال حاضر بازارها 72 درصد احتمال دارند که نرخ سود در جلسه هفته آینده تغییر نکند، اما جالب اینجاست که بازارها احتمال افزایش نرخ سود در جلسه بعدی یعنی جلسه تیرماه را بالا می دهند.

به همین ترتیب امروز در بازارهای جهانی قیمت بیت کوین تقریبا نیم درصد کاهش یافت به طوری که بزرگترین ارز دیجیتال جهان به محدوده 26400 دلار رسید و در هفته گذشته تقریباً 2.5 درصد از قیمت خود را از دست داده است.

از سوی دیگر، قیمت اتریوم امروز تقریبا یک درصد کاهش یافته است، به طوری که ارزش دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان به محدوده 1830 دلار رسیده است. اتریوم از ابتدای هفته تاکنون بیش از بیت کوین قیمت خود را از دست داده است. . از ابتدای هفته، بازدهی اتریوم در سطح منفی 3.2 درصد بوده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا