اخبار ارز دیجیتال

چشم طلا و بیت‌کوین به قدم بعدی فِدرال

قیمت طلا پس از گذراندن یک هفته کاهش، اولین روز معاملاتی هفته را در بازارهای جهانی با کاهش قیمت آغاز کرد، بنابراین قیمت هر اونس طلا در این بازارها از سال 1970 تا سطح دلار کاهش یافت.

به گزارش پی ام آپ، به نظر می رسد برگه انتظارات فدرال رزرو در حال بازگشت به بازارها است. قبل از جلسه قبلی فدرال رزرو، بیشتر بازارها حدس می زدند که افزایش نرخ بهره در ماه می آخرین افزایش نرخ بهره در یک سال است.

اما پس از انتشار آمار تورم و مقاومت بخش تورم زیربنایی برای سقوط به محدوده هدف فدرال رزرو و از سوی دیگر داده های قوی مربوط به بازار کار در این کشور و باز شدن فدرال رزرو برای یک افزایش دیگر نرخ بهره، اکنون شایعات در بازارها در حال تغییر هستند. اوایل امروز، دو مقام فدرال رزرو سیگنال‌هایی را به بازارها ارسال کردند که باعث افزایش شاخص دلار و کاهش قیمت فلز زرد شدند.

بازار همچنین بر بحث سقف بدهی آمریکا متمرکز است که در صورت توافق طرفین در این زمینه، فشار نزولی مضاعفی بر قیمت طلا وارد خواهد شد.

امروز قیمت بیت کوین نوسان زیادی نداشت و با افزایش قیمت 0.2 درصدی حدود 26900 دلار در روز در نوسان بود. با این حال، اتریوم روز دوشنبه بیش از بیت کوین افزایش داشت. دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان روز دوشنبه با 0.7 درصد افزایش به 1818 دلار رسید. سال گذشته، با شروع افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو، زمستان قیمت ارزهای دیجیتال آغاز شد و انتظار می رود در صورت پایان دوره انقباض، بهار قیمت ارزهای دیجیتال از سوی فدرال رزرو دوباره آغاز شود.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا