اخبار ارز دیجیتال

ترس دوجانبه طلا/ بیت‌کوین و اتریوم گیر افتاده‌اند!

قیمت هر اونس طلا در روز جمعه، آخرین روز معاملاتی در بازارهای جهانی، تقریباً 0.2 درصد افزایش یافت تا هفته را در محدوده قیمتی 1945 دلار به پایان برساند.

به گزارش پی ام آپ، از جمله این، قیمت طلا در آستانه ثبت سومین هفته متوالی کاهشی است. از سوی دیگر بازارها معتقدند که مذاکرات بر سر سقف بدهی آمریکا به زودی به نتیجه می رسد و سایه ریسک این موضوع از بازارها محو خواهد شد. کاهش این ریسک اقتصادی از جذابیت طلا می کاهد. در حال حاضر کنگره و کاخ سفید در حال دستیابی به توافق برای افزایش سقف بدهی به مدت 2 سال هستند. با این حال، گروهی از تحلیلگران هستند که علیرغم سیگنال های مثبت واشنگتن معتقدند توافق سقف بدهی تا قبل از اول ژوئن بعید است.

از سوی دیگر، معامله گران بر این باورند که انتشار گزارش تورم آمریکا که در آن تورم بالاتر از حد انتظار است، همراه با آمارهای قوی اقتصادی این کشور، فدرال رزرو را مجبور خواهد کرد تا نرخ بهره را برای مدت طولانی تری در سطوح بالا نگه دارد. از زمان .

همچنین در روز گذشته قیمت بیت کوین تقریباً 1.3 درصد افزایش یافت و به این ترتیب قیمت این ارز دیجیتال از مرز 26800 دلار گذشت. بیت کوین چندین هفته است که در محدوده خاصی و زیر مرز 30000 دلار گیر کرده است. قیمت بیت کوین از ابتدای این هفته تقریباً 1.2 درصد کاهش یافته است.

اتریوم امروز نیز صعودی بود تا اینکه قیمت دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان به 1834 دلار رسید. اتریوم نیز بیش از چند هفته است که بین کانال های 1800 تا 1900 دلاری در نوسان بوده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا