اخبار روز

نوسانات کند و آهسته طلا در بازار/ نوسانات بیت کوین امروز

به گزارش پی ام آپ، فلز زرد تقریباً سه هفته است که در محدوده معاملاتی ضعیفی قرار دارد زیرا برای افزایش مجدد شاخص بازده دلار و خزانه داری تحت فشار است. بازارها هنوز در مورد موضع فدرال رزرو در مورد افزایش بیشتر نرخ بهره بلاتکلیف هستند. معاملات آتی طلا بین 1940 تا 2000 دلار در هر اونس بود، در حالی که طلای نقدی در اواسط ماه می بین 1930 تا 1980 دلار معامله می شد. از آنجایی که تورم آمریکا و بازار کار بسیار بالاتر از اهداف بانک مرکزی هستند، افزایش غیرمنتظره نرخ بهره در استرالیا و کانادا برخی از انتظارات را افزایش داده است که فدرال رزرو نیز همین کار را انجام دهد. رشد اقتصادی ایالات متحده نیز در ماه های اخیر به طور قابل توجهی کاهش یافته است و به فدرال رزرو فضای محدودی برای حفظ افزایش نرخ بهره می دهد.

 

وضعیت بیت کوین امروز

بزرگترین و محبوب ترین ارز مجازی جهان، بیت کوین، با دو درصد کاهش به 26374.8 دلار رسید. ارزش بازار آن 509.6 میلیارد دلار بود. حجم تجارت آنها 17800 میلیون دلار برآورد شد؛ دومین ارز مجازی جهان، اتریوم یا اتر، با 2.1 درصد کاهش به 1838.1 دلار رسید و ارزش بازار آن 220.3 میلیارد دلار بود. حجم معاملات اتریوم در 24 ساعت گذشته به 7.4 میلیارد دلار رسید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا