اخبار روز سینما

طلاق این بازیگر و همسرش پس از 18 سال زندگی مشترک!

کریستین باومگارتنر، همسر کوین کاستنر، بازیگر معروف هالیوودی 68 ساله، پس از 18 سال زندگی مشترک، درخواست طلاق داد.

کریستین باومگارتنر، طراح مد، تصمیم گرفت تا روز دوشنبه به ازدواج 18 ساله خود پایان دهد و دلیل آن “اختلافات حل نشدنی” است.

به گزارش پی ام آپ، کریستین باومگارتنر 49 ساله با درخواست طلاق از همسر مشهورش در دادگاه، خواستار حضانت مشترک سه فرزندشان در پرونده خود شد:

کایدن، 15، هیز، 14 و گریش، 12 ساله. با این حال، کریستین پس از طلاق درخواست نفقه نکرد، زیرا این زوج که 18 سال پیش ازدواج کرده بودند، پس از طلاق توافقنامه تقسیم اموال را امضا کردند.

یکی از نمایندگان کوین کاستنر، بازیگر 68 ساله فیلم معروف «بادیگارد» با تایید این خبر گفت: با تأسف فراوان می توانم تأیید کنم که شرایطی خارج از کنترل رخ داده است که منجر به درگیر شدن آقای کاستنر در پرونده طلاق از همسرش شده است.

“ما می خواهیم حریم خصوصی او، کریستین و فرزندانشان در حالی که این دوران سخت را پشت سر می گذارند محافظت شود.”

طلاق این بازیگر و همسرش پس از 18 سال زندگی مشترک!

طلاق این طراح از همسر بازیگرش پس از 18 سال زندگی مشترک!

کوین کاستنر نیز به درخواست همسرش پاسخ داد و او نیز خواستار حضانت مشترک فرزندانشان شد.

کریستین باومگارتنر و ستاره «یلو استون» در سال 1999، مدت کوتاهی پس از جدایی کاستنر از بریجت رونی، شروع به ملاقات کردند.

پس از یک جدایی کوتاه در سال 2003، این زوج دوباره رابطه عاشقانه خود را آغاز کردند و در  شهر آسپن ایالت کلورادو ازدواج کردند.

خبر جدایی این زوج پس از آن منتشر شد که یکی از منابع نزدیک به کوین کاستنر از عدم حضور این بازیگر در فصل جدید سریال محبوب «یلو استون» خبر داد.

این سریال موفق جان تازه ای به زندگی حرفه ای این بازیگر دمید. کوین همچنین برای بازی در نقش جان داتون در این سریال برنده گلدن گلوب شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا