اخبار روز سینما

فن های تیلور سوئیفت در کنسرت هایش پوشک می پوشند!/ دلیل را بخوانید

فن های تیلور سوئیفت در تیک تاک اعلام کرده اند که در کنسرت های زنده این خواننده، با پوشیدن پوشک بزرگسالان حضور خواهند داشت. این کاربران، با هدف جلوگیری از از دست دادن یک دقیقه از نمایش زنده محبوبشان، به این روش عجیب و جالب دست یافته اند. بسیاری از شرکت کنندگان در تور جدید تیلور سوئیفت نیز این ایده را با انتشار ویدیوهایی در تیک تاک به اشتراک گذاشته‌اند. این ترفند، بیش از آنچه فکر می‌کنید، محبوب است و مورد تأیید طرفداران بسیاری از این خواننده قرار گرفته است.

اعتراف طرفداران تیلور سوییفت به پوشیدن پوشک در کنسرت های او!

یک تیک تاکر به نام کاترین، یکی از اولین افرادی بود که این موضوع را مطرح کرد و گفت: “با توجه به زمانی که برای خرید بلیط کنسرت تیلور سوئیفت صرف کردم و اضطرابی که برای او ایجاد کردم، می‌خواهم پوشک بزرگسال بپوشم تا هیچ دقیقه‌ای از نمایش را از دست ندهم.”

سایر کاربران نیز با این نظر موافقت کردند و گفتند که آنها هم یک دقیقه از نمایش را از دست نمی‌دهند و حتی ممکن است برای صرفه جویی در هزینه وقت و پول، تمام روز خود را بدون نوشیدن آب بگذرانند.

در ویدئویی دیگری، تیک تاکری به نام مادلین و دوستانش را می‌توان دید که در حال آماده شدن برای کنسرت هستند و پوشک بزرگسالان را زیر لباس خود پوشیده‌اند تا از دست دادن هیجان نمایش زنده خود جلوگیری کنند.

این ترفند برای بسیاری از طرفداران تیلور سوئیفت مورد استقبال قرار گرفته و بسیاری دیگر هم تصمیم گرفته‌اند از این روش برای حضور در کنسرت‌های آینده این خواننده استفاده کنند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا