اخبار روز

معرفی روش جدید نظام تعرفه ای در پرداخت الکترونیک/ به منظور تعادل و تناسب بین خدمات دریافتی و هزینه های گسترش شبکه

به گزارش پی ام آپ، در روش جدید نظام تعرفه ای که با هدف برقراری تعادل و تناسب بین خدمات دریافتی و با تقبل هزینه های گسترش و پایداری زیرساخت شبکه پرداخت الکترونیک ایجاد شده است.

همچنین در این روش کلیه ذینفعان یک تراکنش اعم از بانک صادرکننده کارت، بانک گیرنده و دریافت کننده و یا فروشگاهی که از این سرویس بهره مند هستند، هزینه ای پرداخت می کنند. بر اساس این طرح، دارنده یا خریدار کارت از این هزینه معاف هستند.

اصلاح سیستم کارمزد پذیرندگان به صورت مرحله ای اجرا می شود و معاملات با مبالغ بالا بر اساس اولویت اجرا می شود. ضمناً تا اطلاع ثانوی پذیرندگان عملیات نانوایی و سوپرمارکت از پرداخت هزینه معاف بوده و پرداخت بخشی از این عملیات توسط بانک پذیرنده ادامه خواهد داشت.

منافع حاصل از تعرفه ها برای نوسازی زیرساخت ها و تجهیزات شبکه استفاده می شود تا خدمات ارائه شده ادامه یابد و روشنایی جدید در اختیار مردم قرار گیرد. همچنین با اجرای این اصلاحات از شکست تراکنش ها و وقوع تراکنش های ناموفق، شکل گیری رقابت ناسالم و مخرب در فضای کسب و کار شرکت های پرداخت و بروز تخلفاتی مانند معاملات متقلبانه جلوگیری می شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا