اخبار روز

آغاز طرح فروش ویژه پژو 207 برای مادران با دو فرزند یا بیشتر!

به گفته پی ام آپ، جدیدترین طرح ثبت نام ایران خودرو برای مادران با عرضه پژو 207 آغاز شده است.قیمت کارخانه ای پژو 207 مدل TU3 حدود 323803700 تومان است. از آنجایی که این خودرو در قالب طرح فروش ویژه ایران خودرو (ویژه متقاضیان جوان) عرضه می شود، متقاضیان موظفند کل مبلغ را یکجا پرداخت کنند.

تکمیل مراحل ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی مادر تنها با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس https://esale.ikco.ir/ امکان پذیر است. در صورتی که متقاضیان پرداخت را از طریق سایت دیگری انجام دهند مسئولیت آن بر عهده شرکت ایرانی آن خودرو نخواهد بود.

شرایط ثبت نام خودرو برای مادران خرداد 1402

با توجه به آنچه تاکنون ذکر شد، مادران دارای دو فرزند یا بیشتر می توانند با تکمیل مراحل ثبت نام سامانه یکپارچه خودروهای مادران، از سهمیه 50 درصدی خودروسازان استفاده کنند. اما همه مادران دو یا چند فرزند ندارند. بلکه شرط مهم این است که فرزند دوم یا بیشتر خانواده از آبان 1400 به بعد متولد شود.

طبق آخرین اطلاعیه ایران خودرو که مربوط به فروش فوری پژو 207 TU3 است؛ مادرانی که در سال گذشته مراحل ثبت نام سامانه یکپارچه محصولات ایران خودرو را طی کردند و اسامی آنها به عنوان اولویت سوم تابستان 1402 برای دریافت خودرو پژو 207 TU3 به گروه صنعتی ایران خودرو اعلام شد و از طریق سامانه پیامکی ارسال شد. این شرکت می تواند در طرح فروش بدون قرعه کشی مادران جهت شرکت در مهلت زایمان 90 روزه شرکت کند. سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو 300096440 می باشد و کلیه پیامک ها از طریق شماره مذکور ارسال می شود.


Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/طرح-قرعه-کشی-ایران-خودرو-از-خرداد-آغاز-ش/#:~:text=به گفته پی ام آپ مبلغ را یکجا پرداخت کنند

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا