اخبار روز

فاز جدید طرح ملی کالاهای الکترونیکی! /افزایش ۲۰ درصدی یارانه و استفاده قبل از پرداخت، بدون صدور کارت!

به گزارش پی ام آپ، در اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است: با توجه به اهتمام دولت مردمی به حمایت از اقشار کم درآمد، اجرای فاز جدید طرح ملی کالاهای الکترونیکی خانوارهای تحت پوشش امام خمینی (ره)،کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور از 22 خرداد آغاز می شود و خانوارها می توانند یک ماه قبل از پرداخت یارانه از اعتبار خود استفاده کنند.

در این مرحله برای حمایت از دهک های اول تا سوم یارانه خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی 20 درصد افزایش می یابد و تمامی مشمولان طرح می توانند به صورت اختیاری از کاتالوگ الکترونیکی استفاده کنند.

در این طرح کارت جدیدی صادر نمی‌شود، تمامی کارت‌های بانکی به نام سرپرست خانواده در طرح الکترونیک کالابرگ قابل استفاده است و شرط استفاده از افزایش اعتبار کالابرگ، کسب بیش از 70 درصد است. یارانه ای معادل 320000 برداشت برای هر نفر

محصولاتی مانند شیر بدون چربی بطری، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات، شکر، حبوبات و گوشت منجمد در کاتالوگ الکترونیکی طرح ملی موجود هستند.

6 فروشگاه زنجیره ای بزرگ در این طرح مشارکت دارند و در شهرهای کوچک و روستاها بارکد خوان برای فروشندگان نصب می شود تا امکان دسترسی مردم و امکان عام المنفعه قبض الکترونیکی فراهم شود.

تمامی خانوارهای مشمول دریافت یارانه می توانند با نصب برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» و یا با شماره تلفن 1463*500* از مانده اعتبار خود مطلع شوند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا