اخبار روز سینما

ویکتوریا بکهام اعتراف کرد: نمی‌خواهم دوباره ۲۵ ساله سوم!/ او نگران پیر شدن نیست!

ویکتوریا بکهام در مصاحبه اخیر با ساندی تایمز به صراحت در مورد دیدگاه های خود در مورد پیری صحبت کرد و اعتراف کرد که نمی خواهد دوباره در 20 سالگی زندگی کند.

همسر دیوید بکهام گفت از پیری نمی ترسد!

“ویکتوریا بکهام” همسر دیوید بکهام که امروزه در صنعت مد و زیبایی فعالیت می کند، در دهه 1990 به عنوان یکی از اعضای گروه موسیقی “اسپایس گرلز” به شهرت رسید. در پاسخ به سوال خبرنگار ساندی تایمز، چه احساسی نسبت به پیر شدن دارد. بکهام پاسخ داد که من با آنچه هستم راحت هستم و چهره ام را می پذیرم.

همسر دیوید بکهام گفت از پیری نمی ترسد!

او ادامه داد: من به آرایشم توجه می کنم اما حس پیر شدن را دوست دارم. من نمی‌خواهم دوباره 25 ساله شوم. “من زن جوانی بودم که در آینه نگاه می‌کردم تا ببینم به جای آنچه واقعاً خوب به نظر می‌رسد، چه چیزی باید اصلاح شود.”

همسر دیوید بکهام گفت از پیری نمی ترسد!

ویکتوریا در ادامه اشاره کرد که چندین درمان با لیزر و سفت کردن پوست انجام داده است، اما “سعی نمی کند ساعت را به عقب برگرداند.” البته او همچنین اعتراف کرد که شوهرش دیوید بکهام، پس از اینکه در جوانی ابروهایش بسیار نازک بود، هرگز او را با ابروهای نازک نکرده ندیده است: “اولین کاری که انجام می دهم: بلند شو، ابروهایم را بپوشان.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا