اخبار روز سینما

طراح لباس های خاص تیلور سویفت کیست؟

«تیلور سویفت» به معنای واقعی یک رنگ باز است و آتلیه ورساچه به سلیقه او می آید!

به گزارش پی ام آپ تیلور سویفت یکی از پردرآمدترین هنرمندان زن در جهان است. او تنها زنی است که در فهرست ۱۰ نفر برتر فوربس قرار گرفت و در سال ۲۰۲۲ از آلبوم موفقش «میدنایتز» 92میلیون دلار به دست آورد.

به گزارش پی ام آپ این ستاره 33 ساله نه تنها یکی از ثروتمندترین افراد موسیقی پاپ در سال 2022 است، بلکه یکی از نمادهای مد است.

استایل او هرگز کسل کننده نیست و چه او به طور معمولی در خیابان های نیویورک راه می رود یا روی فرش قرمز می رود، می توانیم مطمئن باشیم که او انتخاب های مد منحصر به فرد خود را به نمایش خواهد گذاشت.

طراح لباس های خاص تیلور سویفت کیست؟

چه کسی لباس های تیلور سویفت را طراحی می کند تا او همیشه بدرخشد؟

“اسکار دلا رنتا”

تیلور سویفت به وضوح یکی از طرفداران اسکار دلا رنتا است که در مراسم های متعدد با طرح های خانه مد روی فرش قرمز راه رفته است.

به‌عنوان مثال، لباس کوتاه نیمه‌شفاف کریستالی خیره‌کننده‌ای را که او در مراسم اهدای جوایز موسیقی «ام‌تی‌وی» 2022 پوشید، تصور کنید.

سوئیفت این پیراهن 25هزار دلاری را با کفش‌های پاشنه‌بلند لوبوتان و جواهرات لورین شوارتز تکمیل کرد.

یک سال پیش از آن، هنگامی که سویفت در شصت و سومین دوره جوایز سالانه گرمی روی صحنه رفت و با سه آلبوم برنده جایزه گرمی به اولین هنرمند زن تاریخ تبدیل شد، پیراهن گلدار جذابی که با 200شکوفه رنگارنگ تزئین شده بود، از مجموعه پاییز/زمستان 2021اسکار دلا رنتا به تن داشت..

در اولین نمایش گربه‌ها در سال 2019، دلا رنتا سبک دیگری را برای او در نظر گرفت.

او یک لباس ساتن بلند با طرح های گل و برگ و رنگ های قرمز نارنجی و مشکی پوشیده بود.

این رنگ آمیزی برای شخصیت او در فیلم عالی بود و هزینه این لباس حدود 18 هزار دلار بود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا