اخبار ورزشی

ضربه بزرگ به استقلال تیم جدید ریکاردو ساپینتو مشخص شد + عکس

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال از این تیم جدا می شود. تیم جدید ریکاردو ساپینتو مشخص شد. ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال که روز جمعه تهران را ترک کرد راهی قطر می شود. ریکاردو ساپینتو به الغرافه قطر می رود. ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال جایگزین هموطنش در تیم الغارفه قطر شد. ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال همچنان در صدر اخبار مهم ورزشی قرار دارد.

یک رسانه یونانی از مذاکره ریکاردو ساپینتو با باشگاه الغرافه قطر خبر داد و به احتمال زیاد جانشین سرمربی پرتغالی این تیم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال پس از پشت سر گذاشتن یک فصل پرفراز و نشیب با این تیم، سرانجام ایران را ترک کرد.

ساپینتو نه تنها به جام حذفی لیگ برتر نرسید، بلکه پس از پرسپولیس و سپاهان سوم شد، حتی در جام حذفی هم کاری از پیش نبرد و با قبول شکست مقابل پرسپولیس در فینال، این قهرمانی را نیز به دست آورد. رقیب دیرینه اش

با باخت استقلال مقابل پرسپولیس در فینال، انتقادها از این مربی پرتغالی بیشتر شد و حتی سرپرست مدیرعاملی استقلال هم اعلام کرد که پیشنهاد ساپینتو برای تمدید قراردادش را نپذیرفته است.

ساپینتو نیز شب گذشته تاکید کرد که همچنان منتظر باشگاه استقلال است و قصد دارد یک فصل دیگر این تیم را تمرین کند. هرچند قراردادهای باشگاه استقلال حاکی از عدم تمدید این قرارداد است.

به موازات این اتفاقات، سایت یونانی sportal گزارش داد که ساپینتو مذاکراتی با باشگاه الغرافه قطر برای جایگزینی پدرو مارتینز، سرمربی پرتغالی این تیم داشته است.

این خبر برای سایت اسپورتال حائز اهمیت است زیرا هر دو مربی تجربه کار در تیم های یونانی را دارند.

طبق اعلام این سایت، مارتینز پس از کسب نتایج ضعیف از الغرافه کنار گذاشته خواهد شد و احتمالا ساپینتو راهی این تیم خواهد شد.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال

نامه عجیب ریکاردو ساپینتو به استقلالی ها

نامه عجیب ریکاردو ساپینتو؛ به دلایل شخصی از ایران می روم اما آماده ادامه همکاری با استقلال هستم!

سرمربی پرتغالی استقلال در نامه ای که خطاب به هواداران استقلال نوشته است برخی مسائل را شفاف سازی کرده است

ریکاردو ساپینتو می گوید که برای اقامت در ایران خانه مجلل نخواسته است.

پس از شکست استقلال در فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس، شایعات زیادی درباره ریکاردو ساپینتو به گوش می رسد. مصاحبه حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال در خصوص درخواست تمدید قرارداد با ساپینتو، شایعات پیرامون این مربی پرتغالی را افزایش داد و بسیاری را به این فکر انداخت که او به پایان دوران حرفه ای خود در ایران رسیده است.

ساپینتو با گذشت 48 ساعت از دربی پایتخت و شکست استقلال نامه ای خطاب به استقلالی ها نوشته و درباره تمدید قراردادش توضیحاتی داده است.

نامه ساپینتو که شرح مشکلات قراردادی اش است را در زیر می خوانید:

استقلالی های عزیز، هواداران بزرگی که تا آخرین لحظه دست از حمایت ما برنداشتند و مثل ما تاوان نپذیرفتن رفتار مضر مقابل استقلال را دادند.

ما فصل سختی را پشت سر گذاشتیم که در آن همه چیز بر علیه ما بود. از تغییرات متعدد مدیریتی گرفته تا مشکلات مالی تا وعده هایی که هرگز عملی نشدند. از اشتباهات داوری گرفته تا رفتارهای تحریک آمیز سازماندهی شده علیه ما و این همه مشکلات بی پایان، تنها حمایتی که احساس می کردیم از جانب شما هواداران وفادارمان بود.

ما بسیار ناراحتیم که جام را از دست دادیم، که می توانست پاداش کوچکی برای تلاش بزرگ ما در این فصل سخت باشد، اما سرمان را بالا نگه می داریم زیرا هر کاری که می توانستیم برای خوشحال کردن هوادارانمان انجام دادیم. ما در طول فصل با دشمنان خود به عقب و جلو می جنگیم. بدون اینکه کسی از ما حمایت کند و حقوق بگیریم و صدها مشکل دیگر. با این حال ما همچنان تا آخرین دقیقه آخرین بازی فصل زنده ماندیم. تسلیم در DNA استقلال نیست.

از آنجایی که به دلایل شخصی مجبور به ترک ایران هستم و نمی توانم با رسانه ها صحبت کنم، برای شفاف سازی برخی از اطلاعات و نظراتی که از دیروز در رسانه ها منتشر شده است، می خواهم بخشی از اطلاعات مربوط به روند تمدید را به اشتراک بگذارم. قرارداد من تا امروز طرفداران برای به اشتراک گذاشتن.

1- با وجود مشکلات مالی، لجستیکی و زیرساختی در استقلال، آرزوی قلبی من این است که این مسیر را برای رسیدن به هدفمان که افتخار باشگاه است ادامه دهیم. بیش از یک ماه پیش اعلام کردم. بنابراین هر اظهار نظر و کوچکترین صحبتی از طرف من که بر خلاف تمایل من برای ادامه کار مستقل بیان می شود کاملا اشتباه است.

2- مذاکرات برای تمدید قرارداد من از حدود سه هفته پیش با دیدار آقای کریمی با نماینده من در دبی آغاز شد و تا دیدار دوم آنها در تهران به صورت تلفنی ادامه یافت. باشگاه از درخواست های من که شامل دو قسمت اصلی است مطلع شده است. یکی شرایط قرارداد و دیگری شرایط کار.

3- در مورد قرارداد به اطلاع شما میرسانم که قرارداد دو ساله را ترجیح میدهم. یکی از بزرگترین دلایل من برای این درخواست بازی و مبارزه برای قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا است. ما به دلیل مسائل اداری این آرزو را از دست دادیم. من دوست دارم فرصتی برای شرکت در این مسابقات در آینده فراهم شود. همچنین این مدت (قرارداد دو ساله) حداقل زمانی است که بتوانیم از جنبه های فنی یک تیم درست و منظم بسازیم و همچنین سیستمی را فراهم کنیم که بتوانیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم و این سیستم را شکل دهیم تا به طور دائم از این منبع بهره ببریم. از بازیکنان ضمناً با توجه به مشکلات مالی سال قبل و میانگین حقوق مربیان ملی و خارجی در باشگاه های هم اندازه استقلال، تقاضای افزایش معقول حقوق تا سقف 15 درصد را داشتم.

4- شرایط کاری من شامل امکانات زیرساختی، تمرین، استانداردهای ریکاوری و توانبخشی، امکانات و وسایل آماده سازی بدنی و درخواست های مشابه برای بازیکنانم برای استفاده از این موارد بود. من این درخواست ها را با هدف رسیدن به استانداردهای بالاتر به عنوان یک باشگاه و یک تیم مطرح کردم. فکر می کنم اینها نیازهای ضروری باشگاه ما هستند. برای انتخاب بازیکنان برای تیم بر اساس برنامه بازی و استراتژی های لیگ، باید اختیارات کامل داشته باشم و از باشگاه بخواهم با بازیکنان مورد نیاز من مذاکره و قرارداد ببندد.

5- اعلام می دارم هرگونه خبری مبنی بر درخواست من برای عقد قرارداد سه ساله یا افزایش بی دلیل حقوق و داشتن اقامتگاه مجلل یا ماشین و خانه مجلل و یا هرگونه درخواست غیر منطقی از طرف اینجانب یا نماینده ام کاملا کذب است. ارائه چنین اطلاعات نادرستی برای گمراه کردن هواداران بیشتر بهانه ای برای شانه خالی کردن از مسئولیت های قراردادی برای یک مدیر مشکل است که ترجیح می دهد هر کاری که می تواند برای بیرون راندن بازیکنان، کارکنان و هواداران انجام دهد تا اینکه سکوت کند و حقوق بگیرد. مومنان باشگاه بدون استراحت دفاع می کنند.

6- انعطاف در مقابل تغییرات منطقی شرایط هر یک از طرفین در صورت وجود تمایل مشترک در هر مذاکره ای ممکن و مشترک است. به نوبه خود باید بگویم که معتقدم با وجود 8 ماه حقوق نگرفتن با وجود تمام چالش ها و مشکلات فصل گذشته، با صبر، کار و فداکاری روحیه ام را نشان دادم. همچنین با وجود فرصت های شغلی دیگری که در خاورمیانه و اروپا داشتم، اولین انتخاب من ادامه کار در چنین تیم فوق العاده ای بود. نمایندگان من در این باره به باشگاه اطلاع دادند. بنابراین، اگر علاقه مشابهی به باشگاه وجود داشته باشد و آنها حاضر به همکاری برای رسیدن به قله های فوتبال آسیا باشند، به راحتی می توان در عرض چند روز به توافق رضایت بخشی مشترک دست یافت، اما اگر موافقت نکردند تصمیم بگیرند. o به هر دلیلی می خواهند بیشتر و بیشتر منتظر بمانند، بنابراین زمان ارزشمند از دست می رود. بنابراین دیگر منتظر ماندن فایده ای ندارد.

7- به دلایل شخصی باید ایران را ترک کنم اما مدیریت باشگاه می داند که نماینده من تا چند روز دیگر در ایران خواهد بود و کاملا در دسترس است. بنابراین در صورت آمادگی باشگاه، ادامه مذاکرات تا رسیدن به نتیجه نهایی (توافق قرارداد) آسان است.

بهترین آرزوها برای همیشه برای یکی از بلوز ریکاردو ساپینتو”

این نامه در اختیار ورزش سه قرار گرفته است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا