اخبار ورزشی

عبور از ایمون زاید! / گل بعدی گولسیانی

 

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، پنجشنبه گذشته 4خرداد 1402 تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه پاس قوامین از ساعت 18:30 به مصاف هواداران تهرانی رفت و موفق شد. تا 3-1 مقابل این تیم پیروز شود و راهی فینال شود.

گل اول این دیدار را بازیکنان پرسپولیس از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند. نکته اینجاست که طبق معمول گیورگی گولسیانی مدافع گرجستانی سرخ ها به عنوان پنالتی اول پشت توپ قرار گرفت و به راحتی با فریب دروازه بان و ضربه زدن به شاگردان یحیی گل محمدی پنالتی را به گل اول بازی تبدیل کرد. رانندگی خیلی زود

جورجی گولسیانی با این گل به هوادار رسما به مقام پنجم بهترین گلزنان خارجی پرسپولیس رسید و حالا شش گل تا برترین گلزن خارجی قرمزهای پایتخت فاصله دارد. گلسیانی در بیست و دومین دوره لیگ برتر و جام حذفی امسال که اولین سال حضورش در پرسپولیس بود، 10 بار به عنوان مدافع گلزنی کرد.

ایمون زاید بالاتر از گئورگی گولسیانی است. مهاجم ایرلندی پرسپولیس که با هت تریک خود در شهرورد که سرخ ها با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسیدند، 12 گل برای این تیم به ثمر رسانده است. گفتنی است آلن ویتال، گادوین منشا و ابراهیم توره به ترتیب با 16، 14 و 13 گلزنان خارجی بهترین گلزنان خارجی تاریخ پرسپولیس هستند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا