اخبار روز سینما

مستر کلاس ویدئویی «صفحه نو» به کارگردانی و تهیه کنندگی مجتبی میرطهماسب آماده پخش شد/ حضور چهره های مردمی در این برنامه

مستر کلاس کارگردانی فیلم ویدئویی با حضور رخشان بنی اعتماد همراه با مستر کلاس های تئاتر، بازیگری، موسیقی و … در قالب برنامه ای با عنوان صفحه جدید تولید و از پلتفرم تماشاخونه به کارگردانی مجتبی میرطهماسب پخش می شود. 

به گزارش پی ام آپ، پس از پخش اختصاصی و رایگان سریال «آمستردام»، پلتفرم «تماشاخونه» جدیدترین محصول خود را با عنوان «صفحه نو» برای معرفی آماده کرده است. این برنامه شامل مجموعه مسترکلاس های ویدئویی به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی میرطهماسب است که از روز سه شنبه شانزدهم خرداد ماه به صورت اختصاصی بر روی پلت فرم تماشاخونه بارگذاری می شود.

«صفحه نو» مسترکلاسی ویدیویی است که در آن اساتید ایرانی صاحب نظر در زمینه‌های مختلف تجربیات، دانش، منش و روش حرفه‌ای خود را در ساختاری مستند-آموزشی منحصراً در بستر «تماساخونه» ارائه می‌کنند.

«کارگاه کارا فیلم» به سرپرستی مجتبی میرطهماسب از سه سال پیش تولید پروژه «صفحه نو» را آغاز کرد و تاکنون مستر کلاس های «موسیقی» با حضور حسین علیزاده، «کارگردانی فیلم» با رخشان بنی اعتماد، کودک و طبیعت، عبدالحسین وهاب‌زاده، «کارگردانی تئاتر» با علی رفیعی، «بازیگری» با فاطمه معتمدآریا، «قصه‌نویسی» با هوشنگ مرادی‌‌کرمانی و «عکاسی مستند» با نصرالله کسرائیان را آماده‌ نمایش دارد.

عموم مردم می توانند هر هفته این برنامه را به صورت سریالی با تمامی محتوای دروس و تفکیک موضوعی به صورت رایگان و به صورت اختصاصی از پلتفرم «تماشاخونه» تماشا کنند. مدت زمان هر برنامه بین 4 تا 6 ساعت می باشد.

تهیه، تولید و پخش فصل دوم «صفه نو» با حضور دیگر اساتید شناخته شده از پلتفرم «کارگاه فیلم کارا» و «تماشاخونه» به صورت اختصاصی در حال برنامه ریزی و انجام است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا