اخبار روز سینما

صدا پیشه اسپایدر پانک در انیمیشن جدید مرد عنکبوتی مشخص شد [+جزئیات]

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse به زودی اکران خواهد شد و به تازگی صدا پیشه اسپایدر پانک در انیمیشن جدید مرد عنکبوتی مشخص شد.

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse یکی از مورد انتظارترین آثار ابرقهرمانی سال 2023 است که در آستانه انتشار قرار دارد. قسمت دوم انیمیشن مرد عنکبوتی به زودی اکران خواهد شد و به تازگی گوینده شخصیت اسپایدر پانک معرفی شد.

صدا پیشه اسپایدر پانک در انیمیشن جدید مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی یا سفر دنیای عنکبوتی یک فیلم به کارگردانی باب، پیتر رمزی و رودنی روثمن در سال ۲۰۱۸ منتشر شده است که توسط کلمبیا پیکچرز و سونی سونی پیکچرز در هم کاری کاری با مارول تهیه شده و سونی پیکچرز پیکچرز منتشر شده است.

گوینده شخصیت اسپایدر پانک

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

فرنچایز مرد در دنیای سینمایی سونی است و در موسوم به دنیای عنکبوتی جریان دارد که دنیای موازی است. فیلمنامه توسط فیل لرد و رودنی روثمن نوشته و ستارگانی به عنوان جیک جانسون ماهرشالا علی، استاینفلد، برایان هنری، لی‌لی تاملین، لورین ولز، کیمیکو کیمیکو گلن، جان مولانی، نیکلاس نیکلاس، لیو و کریس کریس پنبه به به.

دنیل کالویا یکی از بازیگران فیلم پلنگ سیاه، به انیمیشن سینمایی Spider-Man: Across The Spider-Verse پیوسته است تا صداپیشگی شخصیت اسپایدر پانک را انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا