اخبار روز سینما

رادیو جدید صدا و سیما: رادیو تبیین

معاونت صدا با راه‌اندازی «رادیو تبیین» در تلاش است در مدت زمان بیش از یک ماه، صدای ایران قوی و مقتدر را به گوش جهانیان برساند.

معاون صداوسیما در تشریح دلایل ایجاد این شبکه گفت: تلاش‌ها و برنامه‌های فراوان دشمن در جهان بین‌الملل نشان می‌دهد که رسانه‌ها میدان اصلی بازی قدرت‌های بزرگ هستند و به همین دلیل رسانه‌هایی که به عنوان نقش‌آفرینی می‌کنند. برای پیمودن این مسیر باید یک کند قدرتمند مجهز و به آخرین ابزارها تسلط داشته باشد. راهبرد کلان جهاد تبیینی که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان نقشه راه و محوری ترین کلیدواژه عملیاتی در عرصه های مختلف یاد کردند، می تواند مسیر روشنی باشد. می‌تواند در راستای بازنمایی صحیح و مکرر کارآمدی های انقلاب اسلامی در چارچوب گفتمان «ایران قوی و مقتدر» مسیر روشن و آفند رسانه ای را مهندسی کند، تا هم واقعیات نظام اسلامی، روشنگری و هم هجمه شدید رسانه های معاند خنثی شود.

به همین منظور معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران با هدف رسانه ای حضور در این فضای بین المللی، شبکه رادیویی «رادیو تبیین» را روی موج رادیویی فصلی این معاونت (95.5 مگاهرتز) راه اندازی کرد. تمرکزی تهاجمی و کنشگر، به طور سیستماتیک و پیوسته به تبیین مطالبات جامعه ایران از جهاد پرداخته است.

رسالت اصلی این شبکه تبیین کارکردهای جمهوری اسلامی، ارائه ویژگی های ایران مقتدر و مقتدر، پیروی از تاکیدات مقام معظم رهبری و تقویت جایگاه رسانه ای فعال و تهاجمی کشور در عرصه تهاجم و تهاجم ترکیبی است. با نبرد نامحدود دشمن مقابله کنید.

«رادیو تبیین» از فردا ـ ۶ خرداد ـ تا ۲۷ تیرماه روی موج اف ام ردیف ۹۵.۵ مگاهرتز صدای ایران مقتدر را روی آنتن می برد.

علاقه‌مندان می توانند با شماره تلفن ۰۹۰۳۹۱۳۴۷۴۴ در فضای مجازی و سامانه  ۳۰۰۰۰۹۵۵ به‌صورت پیامکی در ارتباط باشند.
همچنین این شبکه رادیویی به‌صورت ۲۴ ساعته زنده و تصویری در بستر برنامه کاربردی ایران صا نیز قابل دریافت است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا