اخبار روز سینما

صحنه جنجالی سریال جدید قهوه ترک محصول مشترک ایران و ترکیه [+تیزر]

ویدیوی صحنه جنجالی سریال جدید قهوه ترک با بازی حامد بهداد، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده و سارا رسول زاده را در ادامه این نوروز د.

سریال «قهوه ترک» از جدیدترین محصولات اختصاصی پلتفرم «فیلم‌نت» است. این قرار است به صورت هفتگی و در روزهای چهارشنبه از پلتفرم فیلم نت پخش شود و جای آن طرفدار پوست شیر ​​باشد.

حامد بهداد، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده و سارا رسول زاده از بازیگران سریال جُدید. در سریال قهوه ترک محصول مشترک ایران و ترکیه بازیگران ترک نیز به ایفای نقش پرداخته و برخی از صحنه‌ها در ترکیه فیلمبرداری شده است. تیزر سریال قهره ترک فیلم نت را در ادامه تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ایرانی

زمان پخش سریال جدید قهوه ترک

صحنه جنجالی سریال جدید قهوه ترک

سریال قهوه ترک محصول مشترک ایران و ترکیه

سارا رسول‌زاده که در سریال‌هایی مانند «عاشقانه»، «خونسرد» و «نجلا» بازی کرده است، اصلی‌ترین سریال «قهوه ترک» است. مجتبی پیرزاده هم که این روزها به خاطر بازی در نقش منصور سریال «پوست شیر» باسینار مسرد گرفته، دیگربازیگر اصلی «قهوه ترک» است که در کنار حامد بهداد نقش‌آفرینی می‌کند.

نکته قابل توجه در جمع بازیگران سریال حضور امیر نوروزی است که بعد از دو سریال کمدی و «روزی روزگاری مریخ»، حالا در این سریال نقشی جدی بر عهده دارد. امیر جعفری، محمد ولی زادگان، پیام احمدی‌نیا، امیر نوروزی و بهاره کیانافشار بهاره کیانافشار بهایر ساشارناره و ترک» هستند.

تیزر سریال قهره ترک فیلم نت


مجموعه نمایش خانگی «قهوه ترک» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شاه شای دی منتشر خواهد شد. فیلمنامه این اثر توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌ر تد مده است. فیلمرداری سریال قهوه‌ترک اکثرا در کشور ترکیه انجام شده و داستان سریال در ترهیه دنش.

بیشتر بخوانید:

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/صحنه-جنجالی-سریال-جدید-قهوه-ترک-محصول-م/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا