اخبار روز سینما

صحبت های محمد شیری درباره کشور [+جزئیات]

در مصاحبه‌ای که اخیراً محمد شیری با یک روزنامه اینترنتی انجام شده است، صحبت های محمد شیری درباره کشور در آن منتشر شد که حواشی زیادی داشت.

در مصاحبه‌ای که از محمد شیری منتشر شده، حرف های محمد شیری برای ایران را به همراه داشت. صحبت جنجالی محمد شیری برای کشور می شود نظر جالب محمد شیری همراه داشت.

بیشتر بخوانید:

مهسا امینی نون خ را تحت الشعاع قرار داد

صحبت های محمد شیری درباره کشور

محمد شیری در مصاحبه‌ای که درباره وضعیت الان ایران داشت گفت:

وضعیت فرهنگی در کشور بهم ریخته است. وقتی مردم خوب نباشند و درگیر مشکلات اقصادی نباشند نمی‌توان انتظار داشت به سینما، تئاتر و کارهای فرهنگی بروند.

به‌طور کلی مردم حال‌شان خوب نیست مثل این می‌ماند که گرسنه باشد و غذا باشد که بخورد، بعد از بررسی وضعیت سینما، تئاتر و مبلمان آنچنانی سوال کنید، این برمی‌گردد به روحیه وقتی انسان حالش خوب است به چیزهای دیگر و برایش قشنگ می‌شود. .

او در ادامه گفت:

باور کنید من در کوچه و خیابان جرأت نمی‌کنم راه بروم. هرکسی را می‌بیند که از دست کاری کاری می‌کند، حالا چه از شبکه‌های مجازی و چه حضوری دارد، جلوی جلوی را می‌گیرند، همه مشکلات و مشکلات را می‌گیرند. مردم واقعا خسته شده اند.

در ادامه می‌توانید از محمد شیری را ببینید:

حرف های محمد شیری برای ایران

نظر جالب محمد شیری

محمد شیری متولد ۳۰ بهمن ۱۳۲۸ در مشهد بازیگر ایرانی است. در سال ۱۳۴۹ فعالیت خود را آغاز کرد و به بازی در تئاتر تل به کارگردانی هادی اسلامی پد پس از تلویزیون و سینما راه یافتن و ایفای‌نقش در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های تلویزیونی نیز و با مجموعه شب‌های برره به اوج شهرت خود دست یافت.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا