اخبار روز سینما

صحبت های مانی حقیقی در جشنواره فیلم برلین [+ویدیو]

به جدید، ویدئویی جدید از صحبت های مانی حقیقی در جشنواره فیلم برلین منتشر شده که حواشی و بازخوردهای متنوعی را به همراه داشته است.

به جدید، ویدئویی قدیمی از چند ماه پیش اظهارات مانی حقیقی در مراسم برلین منتشر شده که صحبت های جشنواره جنجالی برلین مانی حقیقی همراه بوده و حوارشای حواریای حواریای ضای مجازی داشته است.

پاسخ کوبنده مانی واقعی به خبرنگار آلمانی در جشنواره برلین رخ داد و حرف مانی واقعی این بود که بیشتر درباره کار هنری بشال شور و مسائل سیاسی.

صحبت های مانی حقیقی در جشنواره فیلم برلین

پاسخ کوبنده مانی واقعی به خبرنگار آلمانی

مانی واقعی، در رابطه با اینکه وضعیت مملکت در ایران چگونه است، به خبرنگار آلمانت: گ

واقعاً نمی‌گویم که این موضوع چقدر آزاردهنده است. همیشه از شما سوالات سیاسی بشود. چون از اینکه یک سو بنظرم می‌رسد که… شما آزادید که هر جور که میاسدٌخ می‌پرسد. اما ما یک اثر هنری ساختیم، حالا خوب یا بدو دوست داریم که چگونه بسازیم. و بیاید فراموش نکنیم که هنر قرار است زبانی جهانی برای اینکه مرزی .

او همچنین ادامه داد:

من هر مصاحبه‌ای دارم ازم می‌پرسند که نظر شما را اصلاح کنید؟ سانسور شده اید؟ سانسور نشده اید؟ باشه ولی چند بار باید این رو بشنوید. بله سانسور در ایران وجود دارد و زندگی با آن سخت است.

در ادامه می‌توانید اظهارات مانی حقیقی را در مراسم برلین ببینید:

صحبت های جشنواره جنجالی برلین مانی حقیقی

مانی متولد ۱۵ اردیبهشت ۱۳۴۸ بازیگر، کارگردان و فیلمنامه‌نویس اهل ایران است. او از سال ۱۳۸۱ شروع به ساخت فیلم کرد. مانی حقیقی، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۴۸ در تهران متولد شد. تحصیلات واقعی دبیرستان خود را در سال ۱۹۸۸ در کالج اپلبی در انتاریو، کانادا بهم ات.

فارغ‌التحصیل کارشناسی فلسفه از دانشگاه مک‌گیل در سال ۱۹۹۱، کارشناسی ارشد فلاسن فلسان ه گولف در سال ۱۹۹۷ و کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی از دانشگاه ترنت در سال ۲۰۰۰ است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نرظات بیان نشوندان لزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا