اخبار روز سینمافیلم و سریال

صحبت های جنجالی قاضی درباره یکتا ناصر

یکتا ناصر که چندی پیش در فضای مجازی بابت ربوده شدن دخترش توسط آقای هادیجوی گریه های خود را شروع کرده بود، پس از بازگشت صوفیه متنی در فضای مجازی نوشت و از شکایت قاضی از این پرونده خبر داد.



به گزارش ورانداز:

یکتا ناصر که چندی پیش در فضای مجازی بابت ربوده شدن دخترش توسط آقای هادیجوی گریه های خود را شروع کرده بود، پس از بازگشت صوفیه متنی در فضای مجازی نوشت و از شکایت قاضی از این پرونده خبر داد.

چرا یکتا ناصر دروغ می گوید و چرا بین المللی آن را بازپخش می کند؟!

بعد از گریه یکتا ناصر در شب عید که باعث ناراحتی افکار عمومی و اتهاماتی به همسر سابقش شد، قوه قضائیه در طول تعطیلات پیگیر این پرونده شد و حتی با منوچهر هادی رئیس دادسرا جلسه ای برگزار کرد و توافق شد. با یکتا ناصر توافقی بین زن و شوهر و حتی این دو شوهر سابق انجام شد این زوج فالوهای اینستاگرام خود را حذف کردند اما ناصر ناگهان دادستانی را متهم کرد که عکس های آنها را با توصیه عده ای خاص منتشر کرده است. این درست نبود و باعث شد قاضی شهریاری در پستی اینستاگرامی در پاسخ به ناصر بنویسد:

شما هم دیدید که من در طول تعطیلات از فرزند شما مراقبت می کنم. دختر شما 7 ساله است و حضانت با پدرش دارد دادگاه خانواده هیچ تصمیمی نگرفت اما در این تعطیلات بارها با همسر سابقتان ملاقات داشتیم و تا تصمیم دادگاه کیفری صلح بر سر این موضوع توافق کردند. 6 روز پیش شما فرزند مشترک هستید و فقط 24 ساعت پیش زمان و مکان حتی افرادی که نباید برای تحویل فرزند مشترک بیایند مشخص شد.

در ابتدای جلسه که آقای منوچهر هادی هنوز نیامدند، گفتم شما به دادگاه خانواده بروید، چون گفتید تنها فردی بودید که به حرف آقای هادی گوش دادید، بیایید اینجا صحبت کنیم. بعد از سه چهار ساعت صحبت توافق شد و من در گوشه ای به هادی بیگ گفتم که باید از حق خود بگذرد و اجازه دهید بچه مشترک فعلا در کنار شما باشد تا صلح بیاید و او هم قبول کرد.

از آسیب، وضعیت فعلی و اضطراری کودک مشترک گفتم، صحبت های زیادی به صورت غیر رسمی انجام شد تا بتوانیم نقاط مشترکی پیدا کنیم.

در نهایت در حضور پدرتان به شما گفتیم که با پستی در همین صفحه پایان موضوع را اعلام کنید تا از سو استفاده مجدد از موضوع شخصی شما جلوگیری شود.

عکس ها با حضور شما گرفته شده و از ظاهر متوجه عکس ها شدید

شما

حالا باز هم پستی نادرست و به دور از عدالت و واقعیت منتشر کردید.

دو نفر از دوستان ما به نام های پدر شما و آقای هادی نیز در جلسه حضور داشتند و شاهد ماجرا بودند.

تاکید کردم تحت تاثیر دیگران قرار نگیرید و آرامش را برای خود و فرزندتان بگذارید.

برگرد

فقط میتونم بگم برات متاسفم

این در حالی است که رسانه های بین المللی پس از تهمت ها و دروغ های یکتا ناصر، موضوعی ساده و عجیب را به صورت رمزآلود بازنشر کردند.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا