اخبار روز سینما

شکیرا دوباره وارد رابطه شد/ عشق و علاقه تام کروز به شکیرا همه را شوکه کرد!

به گزارش پی ام آپ، پس از جدایی حیرت انگیز شکیرا خواننده مشهور برزیلی از بازیکن فوتبال جرارد پیکه، حال نوبت به تام کروز رسید‌‌.
بعد از به پایان رسیدن رابطه عاشقانه 11 ساله شکیرا با پدر 2 فرزندش جرارد پیکه، حالا یکی از بازیگران مطرح هالیوود در تلاش است تا دل این خواننده مشهور را به دست آورد.
اگرچه این بازیگر یکی از خوش تیپ ترین مردان جهان است، اما شکیرا 46 ساله تمایلی به این رابطه ندارد و حتی از او می خواهد که از رفتار عاشقانه خود دست بردارد.

شکیرا تلاش های عاشقانه تام کروز برای به دست آوردن قلب او را رد می کند

تام کروز عاشق شکیرا است

همانطور که گفته می شود، تام کروز پس از دیدن شکیرا در حاشیه مسابقه فرمول یک در میامی، “عاشق” شکیرا شد و از آن زمان به شدت تلاش می کند تا علاقه خود را به او ابراز کند.

شکیرا و تام کروز در طول این مسابقه ماه گذشته با هم دیده شدند و تصاویر منتشر شده آنها را در حال خندیدن و صحبت با یکدیگر نشان می داد.

با اینکه همه چیز برای خواننده در یک جلسه تمام شده است اما گفته می شود این بازیگر می خواهد همه چیز وارد مرحله دیگری شود.

شکیرا تلاش های عاشقانه تام کروز برای به دست آوردن قلب او را رد می کند

بر اساس گزارش ها، کروز بسیار جذب شکیرا شده است و حتی پس از آن دیدار برای او یک دسته گل فرستاد.

کروز 60 ساله پس از ملاقات با خواننده دیوانه او شده بود. گفتنی است که تام در هنگام ملاقات با همسر سابقش، کتی هلمز نیز همینطور بود.

شکیرا تلاش های عاشقانه تام کروز برای به دست آوردن قلب او را رد می کند

شکیرا، با این حال، کروز را به عنوان یک شریک احساساتی نمی بیند

اگرچه گفته می‌شود که شکیرا از معاشرت با کروز در آن مسابقه لذت می‌برد و او را مردی واقعاً خوبی می‌دانست، شکیرا ظاهراً خود یا او را به عنوان یک زوج نمی‌بیند.

شکیرا در حال حاضر به دنبال رابطه عاشقانه نیست و می خواهد روی تربیت دو فرزندش تمرکز کند. گفته می شود که او حتی از کروز “التماس” کرده است تا دیگر علاقه ای به او نشان ندهد.

شکیرا تلاش های عاشقانه تام کروز برای به دست آوردن قلب او را رد می کند

این خواننده قصد “خجالت یا توهین” کروز را نداشت، اما هیچ جذابیت یا علاقه ای از سوی او وجود نداشت و او فقط با کروز دوست بود. همچنین شکیرا با وجود تمام تعریف و تمجیدهای کروز، علاقه ای به رابطه عاشقانه با او ندارد.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا