اخبار ارز دیجیتال

شکایت کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده علیه صرافی Binance؛ آغاز یک جنگ تمام عیار با صنعت ارزهای دیجیتال!

محتوای شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه صرافی بایننس؛ آغاز یک جنگ تمام عیار با صنعت ارزهای دیجیتال! اولین بار در وب سایت پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

با شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه بورس بایننس باید منتظر شروع یک جنگ تمام عیار با صنعت ارزهای دیجیتال باشیم. اما ظاهرا بایننس به 13 جنایت متهم شده است.

شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه بورس بایننس او به دلیل کلاهبرداری از سرمایه گذاران خود در بورس منتشر شد. البته شکایت SEC تنها متوجه خود این صرافی نیست و طبق اخبار منتشر شده، مدیرعامل بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان نیز شامل می شود. این کمیسیون معتقد است که مدیر عامل بایننس در مورد فعالیت های خود به رگولاتورها دروغ گفته است و بنابراین بایننس در مجموع به 13 تخلف متهم شده است.

بیشتر بخوانید: هشدار بانک مرکزی به کاربران ایرانی ارزهای دیجیتال؛ مراقب صرافی های غیرمجاز ارز دیجیتال باشید!

شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه بورس بایننس

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) بایننس در یک دادخواست جدید ادعا می کند بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان و مدیر عامل آن، Changpeng Zhao، در مورد فعالیت های خود به تنظیم کننده ها دروغ گفتند و در مجموع 13 مورد را به آنها متهم کرد. بر اساس گزارش Verge، در این طومار آمده است:

متهمان با به خطر انداختن دارایی های سرمایه گذاران خود را میلیاردها دلار ثروتمند کرده اند.

شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه بورس بایننس

علاوه بر این، ادعا می‌کند که بایننس و ژائو به‌طور غیرقانونی درخواست کمک از سرمایه‌گذاران کرده‌اند، در طرح‌های مختلف سرمایه‌گذاری ثبت‌نشده شرکت کرده‌اند، و به سرمایه‌گذاران نهادی، خرده‌فروشی و سهام دستور داده‌اند تا تراکنش‌های دستکاری شده را نظارت و کنترل کنند. پلتفرم Binance.US که در واقعیت به سختی وجود داشته است، آنها فریب داده اند.» از سوی دیگر، بایننس با انتشار بیانیه ای توضیح می دهد:

ما از تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای شکایت از بایننس و جستجوی راه حل ناامید هستیم. از ابتدا، ما فعالانه با تحقیقات SEC همکاری کرده‌ایم و سخت کار می‌کنیم تا به سوالات شما پاسخ دهیم و نگرانی‌های شما را برطرف کنیم.

Binance در بیانیه خود به طور مستقیم به بیشتر ادعاهای SEC این کار را انجام نمی دهد، و در آن بیان می کند که تصمیم گرفته است “مقررات خود را با استفاده از ابزارهای مستقیم و مستقیم اجرای قانون و دادخواهی، به جای رویکرد ظریف و متفکرانه ای که این فناوری پویا و پیچیده نیاز دارد، تنظیم کند.”

حساب Binance.US او به طور جداگانه در توییتر گفت که “طومار SEC بی اساس است” و از صنعت کریپتو خواست که سخت تلاش کند تا در برابر تغییر آن مقاومت کند.

SEC اتهامات علیه Binance را اعلام کرده است، در حالی که ماه گذشته وزارت دادگستری ایالات متحده تحقیق در مورد صرافی را آغاز کرد تا ببیند آیا این شرکت پس از حمله روسیه به اوکراین به کاربران روسی اجازه دسترسی به خدمات آن را نقض کرده است یا خیر.

بیشتر بخوانید:

  • ساعات کار مجاز ماینرهای ارز دیجیتال اعلام شد
  • ثبت دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در سامانه جامع معاملات الزامی بود

نظر شما در مورد شکایت کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده از بورس بایننس چیست؟ نظر خود را با پی ام آپ در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید اخبار فناوری ما را دنبال کنید.

محتوای شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه صرافی بایننس؛ آغاز یک جنگ تمام عیار با صنعت ارزهای دیجیتال! اولین بار در وب سایت پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا