اخبار روز سینما

آقای گلزار مجددا از رسانه ها شکایت کرد!

پی ام آپ: باز هم شکایت محمدرضا گلزار از رسانه ها، دو منتقد به دادگاه احضار شدند.

پس از جنجال های هفته های اخیر بر سر حضور رضا گلزار در افتتاحیه مرکز خدمات تلفن همراه و واکنش ها و انتقادات پیرامون این برنامه، رضا گلزار از رسانه های مختلف گلایه کرد.

حسین لامعی و بهمن بابازاده (منتقدان و فعالان رسانه ای) در صفحه شخصی خود از شکایت محمدرضا گلزار خبر دادند. این شکایت  اخلال در نظم و آسایش عمومی، انتشار اکاذیب از طریق رایانه و توهین به اشخاص عنوان شده نام دارد.

گلزار پیش از این هم سابقه گلایه از مردم در رسانه ها را دارد. پس از پیگیری پوریا ذوالفقاری (منتقد سینما) درباره دستمزد این بازیگر سریال هفت خان و انتشار خبری در این باره، رضا گلزار از وی شکایت کرد. پرونده جنجالی که ذوالفقاری درباره نتیجه آن نوشت: «در دادسرا برای انتشار اولین اکاذیب قرار منع تعقیب صادر شد. پرونده دوم که شامل سه اتهام بود به دادگاه رسید. در آنجا او از دو فقره افترا و نشر اکاذیب تبرئه شد و به دلیل توهین جریمه شد. در مرحله تجدیدنظر به دلیل نداشتن سابقه کیفری، این جریمه به مدت یک سال معلق و پرونده مختومه شد».

هنوز مشخص نیست ادعاهای جدید رضا گلزار فقط شامل این دو نفر می شود یا بیشتر.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا