اخبار روز سینما

شکایت دختر مدونا از رفتار سختگیرانه مادرش!

لوردس لئون، دختر مدونا، در مصاحبه اخیر خود از رابطه خود با مادرش که مدام او را کنترل می کرد صحبت کرد.

صبح، لئون، که اولین پسر مادونا است، اظهار داشت که گاهی اوقات مادرش مدام او را کنترل می کند. او در این باره گفت: مادرم بسیار کنترل‌کننده است و در طول زندگی‌ام مرا کنترل کرده است. به محض اینکه از دبیرستان فارغ التحصیل شدم، باید کاملاً از او مستقل می شدم».

به گزارش گروه ترجمه صبحگاهی، لئون در سنین جوانی از نظر مالی مستقل بود و شخصاً هزینه تحصیلات دانشگاهی خود را پرداخت کرد، بلافاصله پس از اجاره آپارتمانی در بروکلین برای خود.

او البته با وجود این انتقادات، زحمات و فداکاری های مادرش را نیز تحسین می کند: «مادرم احتمالاً سخت کوش ترین فردی است که تا به حال دیده ام.

در سال 2017، مدونا خود در گفتگو با مجله People گفت: “این ایده خنده دار را داشتم که وقتی فرزندان شما بزرگ می شوند، مراقبت از خود را یاد می گیرند و زندگی آسان تر می شود، اما واقعیت این است که هر چه بچه ها بزرگتر شوند به علاوه بیشتر می شوند. چالش هایی که با آن روبرو هستند.” زیرا آنها به راهنمایی نیاز خواهند داشت.»

او درباره فلسفه فرزندپروری خود گفت: “من رئیس هستم. در زندگی ام نقش “پلیس بد” را بازی می کنم و کسی هستم که “نه” می گوید. مامان محبوب هم.»

مدونا در مجموع شش فرزند دارد و با وجود اینکه به عنوان یک مادر کنترل کننده شناخته می شود، لئون به او نگاه می کند و معتقد است که مادرش به زنان دیگر قدرت داده است:

من تا زمانی که اهمیت قدرت و مفهوم زن بودن را درک نکردم متوجه این موضوع نشدم.

نوشته های دختر مدونا از رفتار سختگیرانه مادرش گلایه می کند! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا