اخبار روز سینما

شکایت حقوقی “جرارد پیکه” از همسر سابقش “شکیرا” حاشیه ساز شد!

جرارد پیکه بازیکن سابق فوتبال بارسلونا ممکن است علیه همسر سابق خود شکیرا خواننده مشهور شکایت کند.

به پی ام آپ: پس از انتشار موزیک ویدیو جدید شکیرا، شکیرا و جرارد پیکه ممکن است دوباره به دادگاه بروند!

جرارد پیکه پس از اینکه شکیرا فرزندانش را در ویدیوی جدیدترین آهنگ خود “آکروستیکو” به نمایش گذاشت، خوشحال نیست. حتی ممکن است این فوتبالیست با همسر سابقش برخورد قانونی کند.

از نظر قانونی از آنجایی که شکیرا حضانت کامل دو فرزندش را ندارد، برای حضور فرزندانش در این موزیک ویدئو به اجازه آقای فوتبالیست نیاز داشت. ساشا و میلان فرزندان این زوج سابق به جز تعطیلات تمام سال را با مادرشان می گذرانند.

لورنا وازکز، روزنامه نگار اسپانیایی در این باره گفت: پس از انتشار این فیلم، این فوتبالیست برای اولین بار از حضور فرزندانش در آن مطلع شد. نه می دانست و نه از او اجازه خواستند. گویا حتی فرزندانش هم به او نگفتند.»

عصبانیت جرارد پیکه از همسر سابقش!

این روزنامه نگار همچنین فاش کرد که جرارد از این وضعیت ناراحت است. او امیدوار بود که از او اجازه بگیرند یا حداقل به او اطلاع دهند. جرارد پیکه حتی حاضر است در صورت لزوم شکیرا را به خاطر این موضوع به دادگاه بکشاند. جرارد با وکیلش صحبت کرده است تا ببیند در مورد آن چه کاری می توان انجام داد.

شکیرا و جرارد در ژوئن 2022 پس از تقریبا 12 سال زندگی مشترک از هم جدا شدند. این زوج دلیل طلاق خود را علنی نکرده اند، با این حال کاربران اینترنتی خیانت جرارد پیکه به همسرش را دلیل این جدایی می دانند.

پس از یک ماه مذاکره دادگاه بر سر حضانت فرزندانشان، جرارد موافقت کرد که شکیرا فرزندانشان را به میامی ببرد. جرارد پیکه اکنون 10 روز حق ملاقات با فرزندانش دارد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا