اخبار روز سینما

برد پیت از همسر سابقش “آنجلینا جولی” شکایت کرد!/ آقای بازیگر، یک ماجرای جنجالی را از همسرش افشا کرد!

بر اساس اسناد حقوقی اخیراً منتشر شده از شکایت برد پیت علیه آنجلینا جولی در دادگاه عالی لس آنجلس، پیت از همسر سابق خود به دلیل فروش سهام یک شرکت که با هم در فرانسه در سال 2008 خریداری کرده بودند شکایت کرده؛ زیرا با یکدیگر توافق کرده بودند که بدون اطلاع یکدیگر سهام شرکت را نفروشند.

افشاگری های بازیگر جنتلمن آنجلینا جولی!

برد پیت، وکیل موفق اهل آمریکا، در سال ۲۰۲۱، از طریق گزارش های منتشر شده در رسانه ها متوجه شد که همسر سابقش، آنجلینا جولی، بدون اطلاع وی، سهام خود را به یوری شفلر، یک تاجر بدنام روسی، که یکی از الیگارش های روسیه محسوب می‌شود، منتقل کرده است.

افشاگری های بازیگر جنتلمن آنجلینا جولی!

شفلر سال هاست که از ثروت خود برای حمایت از ولادیمیر پوتین در عرصه های مختلف استفاده می‌کند و در سال های اخیر، با حضور در خیریه های هالیوود و خرید سهام مختلف، سعی در پاکسازی نام خود داشته است.

افشاگری های بازیگر جنتلمن آنجلینا جولی!

بر اساس بخشی از شکایت برد پیت، “آنجلینا جولی آگاهانه و بدخواهانه با یوری شلفر معامله کرد تا مرا تحت فشار بگذارد تا حضانت فرزندانم را رها کنم و به من آسیب برساند. او می‌خواهد من با یک روسی بدنام که دوست صمیمی پوتین است همکاری کنم.” ولادیمیر پوتین” و نقش مهمی در تهاجم روسیه به اوکراین ایفا کرد. “هدف من از خرید میراوال این بود که یک میراث تجاری و خانه ای برای شش فرزند زیبای خود بگذارم، اما آنجلینا سهام خود را به غریبه ای فروخت در حالی که می توانست آن را به من بفروشد.

افشاگری های بازیگر جنتلمن آنجلینا جولی!

تاجر بدنام روسی به دلیل تحریم ها و حمایت از حمله روسیه به اوکراین خسارت جدی به شرکت «میراوال» برد پیت وارد کرده است که طی 13 سال گذشته پیت توانست به تنهایی ارزش «میراوال» را از 30 میلیون دلار به 140 میلیون دلار افزایش دهد.

افشاگری های بازیگر جنتلمن آنجلینا جولی!

به گفته وکیل برد پیت، او بارها به پیت پیشنهاد کرده بود که رسماً روی کاغذ ثبت کند که هیچ یک از طرفین حق فروش سهام خود را بدون شناخت یکدیگر ندارند، اما به دلیل علاقه زیاد پیت به همسر سابقش، لازم ندانست که این توافق رسمی را به صورت قانونی ثبت کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا