اخبار ارز دیجیتال

شوق سکه های میم بیت کوین را به بن بست رساند! داستان در مورد چیست؟

زمان مطالعه: 3 دقایق

در 24 ساعت گذشته، بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، دو بار برداشت بیت کوین را به حالت تعلیق درآورده است.

در 7 می، بایننس معاملات بیت کوین را به دلیل ازدحام شبکه به حالت تعلیق درآورد و اعلام کرد که در حال تلاش برای رفع این مشکل است. چند ساعت بعد، شرکت گزارش داد که مذاکرات از سر گرفته شده است.

با این حال، امروز، 8 می، بایننس دوباره برداشت بیت کوین را به دلیل حجم بالای تراکنش های معلق متوقف کرد و گفت که افزایش اخیر کارمزد شبکه بیت کوین را پیش بینی نمی کند. پس از مدتی، این شرکت اعلام کرد که برداشت بیت کوین در این صرافی از سر گرفته شده است و این تراکنش های معلق اکنون با کارمزدهای بالاتر جایگزین شده اند. این صرافی همچنین گفت که به دنبال یکپارچه سازی شبکه لایتنینگ بیت کوین برای کمک به پردازش تراکنش ها است.

به گفته کارشناسان، افزایش استفاده از Taproot و ایجاد Ordinals (توکن‌های NFT مانند در بلاک چین بیت کوین)، رشد تراکنش‌های BRC-20 و همچنین شوق میم کوین، شبکه بیت‌کوین را تحت فشار قرار داده و باعث شده است کارمزدهای تراکنش افزایش می‌یابد این باعث می‌شود و mempool از کار می‌افتد. ممپول نوعی اتاق انتظار و فضایی برای ذخیره معاملات خام است.

افزایش استفاده از ریشه اصلی بیت کوین.
افزایش استفاده از ریشه اصلی بیت کوین.

طبق داده‌های BitInfoCharts، میانگین کارمزد تراکنش بیت‌کوین در حال حاضر ۱۹.۲ دلار یا ۰.۰۰۰۶۸ BTC است. افزایش تقاضا در شبکه حتی باعث شده است که مجموع کارمزدهای بلوک برای اولین بار از سال 2017 به طور موقت از پاداش بلاک 6.25 بیت کوین فراتر رود. در همین حال، طبق گفته Mempool Space، تعداد تراکنش های معلق در زمان نوشتن این خبر برابر با 459,341 تراکنش است. .

این در حالی است که افزایش ناگهانی کارمزد تراکنش های بیت کوین و تراکنش های تایید نشده در این شبکه نیز باعث نگرانی در مورد احتمال حمله انکار سرویس (DoS) به این بلاک چین شده است. با این حال، برخی از تحلیلگران و مفسران به سرعت این ادعاها را رد کردند و گفتند که دلیل آن افزایش تقاضا بود، نه حمله از پیش برنامه ریزی شده به شبکه.

با وجود افزایش فعالیت در شبکه بیت کوین، قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته کاهش قابل توجهی را تجربه کرده است. طبق داده های بازار، بیت کوین در حال حاضر در محدوده قیمتی 28185 دلار معامله می شود که تقریباً 3 درصد نسبت به روز گذشته کاهش یافته است. ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال نیز در 24 ساعت گذشته 2.5 درصد کاهش یافته و در حال حاضر به 1.16 تریلیون دلار رسیده است.

در صفحه قیمت های فعلی ارزهای دیجیتال، می توانید قیمت تمام توکن ها و ارزهای دیجیتال را به صورت زنده و آنی مشاهده کنید.

مقاله Coin Madness Meme بیت کوین را فلج کرد! داستان در مورد چیست؟ اولین بار در Cryptocurrency News. ظاهر شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا