اخبار روز سینما

برخورد شدید هاکان سابانجی دوست پسر هانده ارچل به هواداران هانده ارچل

اولین بحران در رابطه هانده ارچل و دوست پسرش هاکان سابانجیپس از اینکه خانواده هاکان این رابطه را تایید نکردند، خبرنگاران ترکیه آن را گزارش کردند.

بحران رابطه هانده ارچل و دوست پسرش

دعوای هانده ارچل و هاکان سابانجی چه خبر به گزارش TAKVIM، هانده ارچل و هاکان سابانجی اولین بحران بزرگ خود را در ایتالیا تجربه کردند و تعطیلات را در آنجا سپری کردند. بعد از اینکه خانواده هاکان این رابطه را تایید نکردند، گویا بین هانده و هاکان اختلاف است.

به نظر می رسد هاکان سابانجی گوشی اش را روی زمین نینداخته و این بازیگر از بی تفاوتی دوست پسرش ناراحت است. هاکان سابانجی نیز از حضور همیشگی هواداران ارچل ناراحت شد و به برخی از طرفداران این بازیگر زیبا واکنش شدیدی نشان داد.

هانده ارچل کیست؟

هانده در سال 1994 در باندرمای ترکیه به دنیا آمد و یک خواهر به نام غمزه دارد. غمزه و همسرش جانر نیز از جمله پدیده های تاثیرگذار در ترکیه هستند. دختر آنها مائوی آیلین هنوز جوان است، اما متاسفانه تابستان گذشته این خبر منتشر شد که او به سرطان مبتلا شده است. این خبر برای هانده و غمزه غم انگیزتر بود، زیرا مادرشان نیز بر اثر همین بیماری درگذشت.

سفر مجلل هانده ارچل و دوست پسرش به ایتالیا

از فیلم ها و سریال هایی که هانده در آنها بازی کرده می توان به مست عشق، در خانه من، دو غریبه، عزیزه، مروارید سیاه، دختران خورشید و عشق حرف هلیش اشاره کرد. شرکای او عبارتند از Kerem Borsin، Buara Golsoy، Burak Deniz و Tolga Saritas.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا