اخبار روز سینما

شهر مرده با انتشار تیزری جدید اعلام شد

نولان از وقوع حادثه هسته‌ای بدون استفاده از جلوه‌های ویژه: «کرستوفر نولان نولان نولان کارگردان معروف سینما آخریناً با مجلۀ توتال فیلم فیلم مصاحبه ای داده است و در این مصاحبه فاش فاش کرده است که در فیلم جدیدش به نام نامش می‌آید. اوپنهایمر (اپنهایمر)

نقش اول فیلم جدید کریستوفر نولان را «کیلین مورفی» بازیگر معروف سریال پیکی بلایندرز (پیکی بلایندرز) بازی می کند که پیش از این چند بار دیگر در فیلم های مختلف تجربه همکاری با نولان ش او در این فیلم نقش «جی رابرت اوپنهایمر» را بازی می کند. اوپنهایمر شخص «پروژه منهتن منهتن منهتن منهتن منهتن منهتن منهتن منهتن.

کریستوفر نولان ایجاد صحنه های واقعی را به استفاده از جلوه های ویژه است، برای مثال او در فیلم تنت (اصل 2020) واقعاً یک بوئینگ ۷۴۷ را منفجر کرد پس تعجبی که وقتی به سلاح اتمی می رسد بخواهد که آن را به شکل واقعی انجام دهد.

نولان در این مصاحبه می‌گوید: «فکر می‌کنم آزمایش هسته‌ای هسته‌ای هم بدون جلوه کامپیوتری واقعاً چالش بزرگی است، اندور جکسون که سرپرست‌های بصری من-ه منهه داشت، می‌کرد برای پیدا کردن بیشتر عناصر بصری فیلم به صورت بدیم، از دینامیک کوانتومی گرفته تا تو خود آرمایش ترینی. در نهایت «لس آلاموس» توی «نیومکزیکو» رو پیدا کرد و هوای معمولی داشت کلی از چیزایی که برای این فیلم لازم بود. اما با توجه به شرایط سختی که وجود دارد، جلومون خیلی بزرگی وجود دارد.»

نولان در ادامۀ حرف گفته است: «این پروژه هم از نظر داستان و هم از نظر، یکی از چالش‌های برانگیزترین پروژه‌هایی بود که تاحالا کار کردم. اما من تیم فوق العاده ای داشتم. شاید یکم بکشه تا کار تموم بشه اما وقتی آماده شده رو کنار هم زارم از چیزایی که تیمم خلق خلق کنـه هیجان زده میشم.»

همچنین از بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می کنند نام برد از: «امیلی بلانت»، «مت دیمون»، «دابرت داونی جونیور جونیور جونیور جونیور جونیور جونیور جونیور جونیور جونیور جونیور جونیور جونیور جونیور جونیور جونیور جونیور» جاش هرتنت».

فیلم اوپنهایمر از «یونیورسال پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز پیکچرز

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا