سرگرمی

شهاب حسینی رکود شکنی کرد

بازتاب آنلاین، فیلم «مست عشق» با بازی شهاب حسینی و پارسا پیروزفر موفق شد رکورد فروش روزانه سینمای ایران را بشکند.

در شرایطی که گیشه سینما متاثر از اکران دو کمدی «تمساح خونین» و «سال گربه» است، فروش 9 میلیاردی «مست عشق» در دو روز اول اکران نوید رقیب جدیدی را می دهد. برای کمدی هایی که در حال اکران هستند.

مست عشق ساخته حسن فتحی با حضور پارسا پیروزفر و شهاب حسینی اتفاقی بی سابقه را در گیشه رقم زد و موفق شد در دو روز اول اکران بیش از 160 هزار مخاطب جذب کند و در مجموع 11 میلیارد تومان را به ثبت رسانده است. برای یک فیلم غیر کمدی موفقیت بزرگی در نظر گرفته می شود.

پس از سال ها این اولین بار است که یک فیلم غیر کمدی موفق به شکستن این رکورد می شود به گونه ای که «مست عشق» توانست در سال جدید به رتبه چهارم فروش کلی سینمای ایران دست یابد. تنها دو روز اول اکرانش است و بالاتر از فیلم های دیگر است. نذیر آسمان غرب، آپاراتچی، پرویزخان، نوروز و ایلیا در جستجوی قهرمان هستند.

شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا، حسام منظور در نقش حسام الدین چلبی (همراه و مرید مولانا)، هانده ارچل در نقش کیمیاخاتون، بنسو سورال در نقش مریم، بوراک. توزکوپران در نقش سلطان ولد (پسر بزرگ مولانا)، هالیت ارگانچ (پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا) در مست عشق بازی کردند.

این فیلم برشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی در سال های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری است. یک تصویر می کشد.

در جدول فروش سینمای ایران هم اکنون تمساح خونی به کارگردانی جواد عزتی با فروش بیش از 119 میلیارد تومان در آستانه رسیدن به 2 میلیون بیننده قرار دارد و پس از این فیلم درام اجتماعی «بای بودن» با فروش بیش از 30 نفر. میلیارد و کمدی «سال گربه» با 25 میلیارد و 500 میلیون تومان فروش در رده های دوم و سوم قرار دارند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا