اخبار روز

شما می توانید 10 میلیون از این جاروبرقی ها / میز خریداری کنید


به گزارش پی ام آپ، قیمت جاروبرقی برند آلمانی به 40 میلیون رسیده است. میزان صدای جاروبرقی جارویی به لطف موتور مخصوص آن همانند ماشین ظرفشویی است و با وجود اینکه قدرت مکش بالایی دارد، یکی از جاروبرقی های کم مصرف به حساب می آید. اما گران است، بسیار گران است. زن و شوهری را تصور کنید که در ابتدای زندگی خود می توانند با این پول یک ساید بای ساید و یک تلویزیون 50 اینچی از برندهای ایرانی بخرند. فروشندگان لوازم خانگی همچنین می گویند که اکثر مشتریانی که به دنبال جاروبرقی در بازار برای محیط هایی مانند آپارتمان هستند، مدل هایی را انتخاب می کنند که کمتر از 10 میلیون دلار قیمت دارند.

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo-2500N گران ترین مدل این برند است و نزدیک به هشت میلیون به فروش می رسد. با موتور 2500 وات وارد بازار شده و یکی از بهترین جاروبرقی های پارس خزر است اما دوستان پارس خزر وقت زیادی برای طراحی آن صرف نکردند. اگر نام جاروبرقی BGL8PRO5IR محصول بوش است در گوگل سرچ کنید متوجه شباهت طراحی جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo-2500N با جاروبرقی بوش خواهید شد. یک صفحه نمایش روی بدنه جاروبرقی برای نمایش وضعیت مخزن دیده می شود. طول و عرض آن به ترتیب 47*27 سانتی متر است و ارتفاع جاروبرقی پارس خزر Turbo-2500N به 21 سانتی متر می رسد. وزن تقریباً پنج کیلو و چهار گرمی از دیگر ویژگی های جاروبرقی Turbo-2500N است که طول آن حدود 10 متر است.

جاروبرقی دوو LH22R یکی دیگر از مدل های محبوب بازار است که البته باید آن را یک جاروبرقی ایرانی دانست. زیرا در حال حاضر محصولات دوو مانند لوازم خانگی اسنوا و بست توسط گروه صنعتی اکت به بازار معرفی می شوند. این دستکم پنج میلیون و 800 هزار تومان تقریبا 20 درصد بیشتر از اسفند سال گذشته به فروش می رسد. مانند اکثر جاروبرقی های موجود در بازار، محدوده صدای آن بین 65 تا 70 دسی بل است. نشانگر دیجیتال وضعیت مخزن وکیوم را نشان می دهد و در داخل جعبه جاروبرقی می توانید برس های مبل و پرده و مواردی از این قبیل را مشاهده کنید. قدرت موتور جاروبرقی دوو LH22R برابر با 2100 وات، طول سیم برق آن به هشت متر و وزن آن حدود 10 کیلو می باشد.

جاروبرقی مدل BSGL3MULT3 احتمالا ارزان ترین جاروبرقی است که در بازار با نام بوش پیدا می کنیم. در فروشگاه های اینترنتی نزدیک به شش میلیون به فروش می رسد و در امین می توانید آن را با قیمت کمتری پیدا کنید. البته وزن کل آن چهار کیلو و 300 گرم است و به همین دلیل مخزن جاروبرقی بوش BSGL3MULT3 ظرفیت چندانی ندارد. قدرت مکش جاروبرقی بوش به دلخواه قابل تنظیم است و قدرت موتور آن از 2100 تا 2700 وات می باشد. دکمه جمع آوری سیم و صفحه مخزن روی بدنه جاروبرقی دیده می شود و طول سیم برق به حدود 10 متر می رسد.

سایا یک برند ایرانی است و بر تولید لوازم خانگی کوچک مانند لوازم آشپزخانه و جاروبرقی تمرکز دارد. مدل فوتون برند سایا با قیمت سه میلیون تومان هم اکنون یکی از ارزان ترین جاروبرقی های کیسه ای بازار است که البته نسبت به خرداد سال گذشته یعنی یک سال پیش 35 درصد گران شده است. طول جاروبرقی FOTUN ساینا حدود 35 سانتی متر، عرض آن 28 سانتی متر و ارتفاع آن به 23 سانتی متر می رسد. روی سه چرخ می گذارند و وزنش 3.5 کیلو است. به همراه آن علاوه بر دفترچه راهنما، برس مبل و گوشه پاک کن نیز به فروش می رسد و نیروی خود را از یک موتور 2000 وات دریافت می کند.

وینسنت بر خلاف نام گمراه کننده اش یکی دیگر از برندهای ایرانی است و ممکن است تلویزیون و محصولات دیگری از این برند را در فروشگاه های لوازم خانگی دیده باشید. جاروبرقی وینسنت FC5621 یکی از مدل های نسبتا پرطرفدار این برند در بازار به شمار می رود که قیمت آن به حدود سه میلیون و 500 هزار تومان رسیده و نسبت به خرداد سال گذشته حدود 30 درصد گران شده است. سطح صدای موتور 2100 وات جاروبرقی Vincent FC5621 به حدود 80 دسی بل می رسد و این حداقل از مدل هایی که تاکنون بررسی کرده ایم بلندتر است. جاروبرقی مدل Vincent FC5621 تقریبا پنج کیلو وزن دارد و طول سیم برق آن به حدود شش متر می رسد.









نام تجاری

مدل

قیمت

خزریان پارس

Turbo-2500N

هشت میلیون تومان

دو

LH22R

پنج میلیون و 800 هزار تومان

بوته

BSGL3MULT3

شش میلیون تومان

سایه

PHOTON

سه میلیون تومان

وینسنت

FC5621

سه میلیون و 500 هزار تومان


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا