اخبار روز

شماره تماس پشتیبانی سیستم یکپارچه خودرو چیست؟/ علت قطعی های مداوم این سیستم!

به گزارش پی ام آپ، در 24 ساعت گذشته هیچ یک از مسئولان وزارت صمت هیچ توضیحی در خصوص قطعی سیستم یکپارچه ارائه نکردند و هیچ شماره‌ای برای پشتیبانی سامانه یکپارچه هم اعلام نکرده‌اند.

یعنی از روز گذشته هزاران متقاضی خرید خودرو از این سامانه درگیر ورود به سامانه یکپارچه شده اند اما یا نمی توانند وارد سامانه شوند یا در یکی از مراحل ثبت نام با مشکل مواجه می شوند.

پیگیری های تجارت نیوز برای یافتن شماره تماس پشتیبانی سیستم تعبیه شده خودرو نیز ناموفق است. در هیچ کجای سیستم یکپارچه خودرو شماره ای برای حمایت از متقاضیان وجود ندارد.

در برخی از سایت ها چندین شماره روی پشتیبانی سیستم یکپارچه خودرو ثبت شده است و وقتی با آنها تماس می گیرید اپراتور پاسخگو نیست. مشکلات وجود ندارد.

در بین این شماره ها تنها یک شماره برای پشتیبانی سامانه تعبیه شده خودرو ثبت شده است و تماس با آن افراد با بخش های غیر مرتبط را به هم متصل می کند و حتی تماس با آن بخش ها بی نتیجه است زیرا هیچ یک از اپراتورها به تماس پاسخ نمی دهند. چند سایت دیگر اعدادی را ذکر کرده اند که آنها نیز اشتباه هستند و کسی پاسخگو نیست.

به نظر می‌رسد مسئولان وزارت صمت و سامانه یکپارچه،‌ حل مشکل را به گذر زمان سپرده‌اند و امیدوارند که با گذشت چند روز و کاهش حجم مراجعه متقاضیان به این سامانه،‌ ترافیک سایت کمتر شود و خطاها کاهش پیدا کند و مردم بتوانند در این سامانه ثبت نام کنند. وگرنه خود این وزارت، برنامه ای برای حمایت از این دسته از متقاضیان ندارد، افرادی که از اواسط اردیبهشت ماه حدود 100 میلیون حساب پراکسی خود را مسدود کرده اند و یا از مرحله اول برای داشتن خودرو در مرحله دوم لغو ثبت نام کرده اند.

نکته مهم این است که این دومین مرحله از ثبت نام خودروها در این سامانه است و انتظار می رفت پس از یک مرحله مشکلات این سامانه به حداقل برسد یا حداقل یک شماره تماس و پشتیبانی برای راهنمایی افراد وجود داشته باشد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا