اخبار روز سینما

شرح فیلم زندگینامه ناصر ملک مطیعی !

به تازگی اعلام شد که مستندی درباره بازیگر پیش از انقلاب ایرانی، ناصر ملک مطیعی ساخته خواهد شد که شرح فیلم زندگینامه ناصر ملک مطیعی به انتشار رسید.

روز گذشته مستند مستند ناصر ملک مطیعی رسانه های شد و سازندگان این مستند، بلاخره اطلاعاتی درباره فیلم ملک مطیعی رای‌هایی که بازخوردهای متنوعی را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید:

معرفی و تحلیل بهترین فیلم های قبل از انقلاب

شرح فیلم زندگینامه ناصر ملک مطیعی

این فیلم که پنج سال پیش استارتش خورد، مستند آقای ملک مطیعی در مورد زندگینامه‌ی اوست، در ابتدا یکی از تدوینگران انگلستان بود که در نهایت به دلیل عدم تفاهم، در نهایت پروژه را تهیه‌کننده، به طریقت شخصی‌سازی کرد. شد و پس از پنج تنظیم و سپس ساخت موسیقی آن توسط تیموری، به پایان و حالا حالا آماده پخش می‌شود.

این مستند زندگینامه‌ی ستاره سابق و کهنه‌کار سینمای پیش از ایران، زنده ناصر ملک مطیعی است و از و گوی کارگردان با او و هنرمندان را نشان می‌دهد که با وی همکاری کرده است.

هنرمندانی مانند کیمیایی، سعید مطلبی، پوری بنایی فرانک قهاری، داریوش اسد، جلال پیشوائیان، نصرت وحدت، در این مستند حضور دارند.

در ادامه می‌توانید تصویر ناصر ملک مطیعی را ببینید:

مستند مستند ناصر ملک مطیعی

درباره فیلم ملک مطیعی

ناصر ملک متولد ۸ فروردین ۱۳۰۹ و مرگ ۴ ۱۳۹۷ ، بازیگر و کارگردان ایرانی پیش انقلاب ۱۳۵۷ بود. پس از ادامه کار هنری‌اش، همتایانش محمدعلی و بهروز وثوقی، ممکن است و تنها در دو فیلم بازی کرد. ملک‌مطیعی پس از انقلاب و تا زمان مرگش در کارهایی مانند شیرینی‌فروشی و مشاور املالی فتش.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا