اخبار خودرو

شرایط فروش تاکسی برقی کرمان موتور اعلام شد

شرایط فروش تاکسی برقی کرمان موتور اعلام شد

شرکت کرمان موتور در راستای همکاری با شرکت های تاکسیرانی شهر تهران، شرایط فروش تاکسی برقی خود را در قالب طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اعلام کرد.

بر اساس آخرین گزارش، شرکت کرمان موتور جک E50A را برای عرضه به ناوگان تاکسیرانی کشور وارد کرده و مجوزهای لازم را برای این خودرو دریافت کرده است. اکنون این شرکت خصوصی خودروسازی با همکاری شرکت تاکسیرانی تهران شرایط فروش جک E50A را برای طرح جایگزینی تاکسی های فرسوده اعلام کرده است.

قیمت نهایی جک E50A توسط کرمان موتور یک میلیارد و 325 میلیون تومان اعلام شده است. همچنین در این طرح 25 میلیون تومان تخفیف به رانندگان تاکسی داده می شود. پیش پرداخت ثبت نام این خودرو 400 میلیون تومان (با احتساب سهم راننده و مبلغ اسقاط تاکسی فرسوده) است و شرکت کرمان موتور نیز 600 میلیون تومان وام به رانندگان می دهد.

جک E50A اولین تاکسی برقی است که وارد ناوگان شهری شد و شرایط فروش این محصول توسط کرمان موتور اعلام شده است. این خودرو با گارانتی 5 سال و 150 هزار کیلومتر به فروش می رسد و باتری این محصول تمام برقی 5 سال یا 200 هزار کیلومتر گارانتی دارد.

ویدیوی معرفی جک E50A; تاکسی برقی کرمان موتور

شرایط فروش تاکسی برقی کرمان موتور
شرایط فروش تاکسی برقی کرمان موتور اعلام شد

اولین سدان برقی وارداتی کرمان موتور با نام جک E50A دارای پیشرانه تمام برقی در محور جلو است و می تواند 192 رانده شود. اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور انتقال به چرخ های جلو جهت یابی نسخه الکتریکی KMC J7در چرخه NEDC حدود 401 کیلومتر است و در شرایط بهینه می تواند تا 500 کیلومتر را طی کند. باتری های نسخه برقی KMC J7 در مدت زمان 48 دقیقه به شرایط بهینه خود (30 تا 80 درصد ظرفیت باتری) در حالت شارژ سریع می رسند که رقم خوبی برای این خودرو است. با شارژرهای خانگی، ظرفیت 50 کیلووات ساعت باتری E50A در حدود 8.5 ساعت تکمیل می شود. لازم به ذکر است که این خودرو با پروتکل GB/T شارژ می شود.

کرمان موتور در حال حاضر اولین سدان برقی وارداتی خود را با سطح امکانات اولیه وارد بازار ایران کرده است. جک E50A با دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم مصنوعی، کروز کنترل، استارت دکمه ای، آمپر دیجیتال جلو، فناوری چراغ های LED، سنسور نور، سنسور باران، ترمز دستی برقی، نگه داشتن خودکار، تهویه مطبوع اتوماتیک، دوربین و سنسور پارک عقب، سیستم مجهز به کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، سیستم بازیابی خودکار انرژی و غیره است.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا