عمومی

شرایط شستشوی مبل در منزل

مبل و صندلی از آن دسته از وسایلی هستند که نیاز به مراقبت زیادی دارند و این مبل و صندلی در اثر استفاده مداوم و همیشگی بیشتر در معرض آلودگی می باشد. مبل ها با توجه به نوع و جنس آنها در آلودگی تاثیر زیادی دارد. خیلی از مبل ها بر اثر هر چیزی لک می شوند و خیلی ها به دلیل مرقوب بودن پارچه آنها کثیفی و یا لک بر روی آنها دیده نمی شود. مبل از وسایلی است که در خانه بیشترین کار برد دارد یکی از اصلی ترین آنها در زیبایی و دکوراسیون منزل از آن بیشتر استفاده می شود. مبل ها به دلیل اینکه برای نشستن، استراحت کردن، فیلم و تلویزیون نگاه کردن همیشه در معرض آلودگی هستند. این روز ها ساکنین منزل به محض ورود به منزل برای نشستن و استراحت کردن و خستگی در کردن بر روی مبل ها می شینند و این مبل ها بر اثر آلودگی روی لباس ها و عرق بدن آنها دچار کثیفی و آلودگی می شود.

مبل شویی در خانه به همین دلایل که گفته شد باید بیشتر از آنها مراقبت شود و باید در نگهداری و نظافت آن بیشترین تلاش را به خرج دهیم. مبل های خود را حداقل سالی یک با به شرکت های متخصص و معتبر بسپارید تا شستشو برای شما انجام دهند. شستشوی مبل با دستگاه مبل شور یکی از تخصص های اصلی شرکت مبل شویی همسایه می باشد. برای شستشوی مبل های خود در تهران و کرج از متخصص های ما در محله خود خدمات دریافت نمایید. با یک بار گرفتن خدمات از شرکت ما همیشه و دائمی از مشتریان وفادار ما خواهید شد مبل های خود را به مبل شویی های متخصص و مجاز در تهران و کرج بسپارید.

مبل شویی در تهران

مراحل شستشوی مبل در منزل

شستشو و خشکشویی مبل در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزافون به صورت تخصصی و ویژه توسط استاد کار های آموزش دیده انجام می شود. برای شستشوی مبل های خود در منزل از با شرکت هایی که متخصص های استادکار و فعال در این زمینه دارند کار کنید و از آنها برای شستشوی مبل های خود خدمات دریافت کنید یک متخصص باید مراحل شستشوی مبل در منزل را به صورت حرفه ای و عالی آموزش دیده باشد و بتواند برای کلیه مبل ها در منزل از آنها استفاده کند. یک متخصص خوب برای شستشوی مبل های مشتری از روش های تخصصی استفاده می کند و مبل را به صورت صحیح و استاندارد بدون ریزش آب و کثیف کاری انجام می دهد. مبل های خود را به متخصص های حرفه ای و آموزش دیده بسپارید. در ادامه توضیح خواهیم داد که در چند مرحله یک متخصص می تواند مبل را شستشو دهد با ما همراه باشید.

مرحله اول :

در این مرحله همانطور که می دانید مرحله اول می باشد و باید مشتری در این مرحله شرکت خدماتی و مبل شویی خود را با دقت انتخاب نماید تا برای شستشوی مبل های خود اقدام کند. مشتری با بررسی شرکت ها از لحاظ مجاز بودن و معتبر بودن شرط اول می باشد و باید شرکتی را انتخاب نماید که دارای عضویت اتحادیه باشد و جزو شرکت های نمونه و معتبر باشد تا از آن خدمات با کیفیت دریافت نماید. بعد از انتخاب شرکت معتبر شرکت متخصص های خود را برای شستشوی مبل به محل کار یا منزل مشتری اعزام می کند و متخصص به محض رسیدن به منزل مشتری مبل ها را بررسی می کنند و نوع و جنس مبل را شناسایی می کنند تا بدانند که از چه مواد شوینده ای برای شستشو استفاده نمایند. متخصص مواد لازم را با توجه به نوع و جنس مبل در دستگاه با آب مخلوط می کند و دستگاه را آماده به کار می کند. از اینجا به بعد شستشوی مبل ها آغاز می شود.

مرحله دوم:

بعد از شناسایی و مخلوط کردن آب و مواد شوینده و آماده کردن دستگاه مبل شویی به مرحله دوم از کار خدمات خشکشویی می رسیم. در این مرحله مبل را با دستگاه مکنده یا همان مکش ( راداکتور) کامل باید جارو کنید یا از مشتری بخواهد که از جارو برقی منزل آنها برای جارو کردن روی مبل از دستگاه جارو برقی آنها استفاده نماید. چون مبل ها به دلیل استفاده مداوم و زیاد همیشه و همه جا دارای ذرات حله هوله و غذا و چیز های دیگر می باشد. و یا مبل هایی که در اثر یک مدت طولانی استفاده نشده است دارای گرد و خاک می باشد و این گردو خاک ها باید بر روی مبل رفع شود و یا خانه هایی که دارای فرزندان خردسال یا سالمند در منزل دارند و یا از حیوانات خانگی نگهداری می کنند با این موارد بسیار رو به رو هستند اگر متخصص قبل از شستشو مبل را کامل جارو نکند بعد از شستشو مبل کدر می شود و مبل حالت چرک مرد بودن به خود می گیرد. به این دلایل مبل باید کامل جارو شود و بعد برای شستشو آماده شود.

مرحله سوم:

در این مرحله شستشوی مبل با دستگاه آغاز می شود و باید متخصص کار خود را شروع کند. دستگاه مبل شویی که دارای یک دریل فرچه ای که از دو فرچه متفاوت یکی متحرک و دیگری ثابت می باشد برای شستشو استفاده می کنند و یک دستگاه پمپ یا سمپاش به دریل وصل می باشد که آب و مواد شوینده را به آن می رساند و برای شستشو استفاده می شود. فرچه متحرک مراحل شستشو و سابیدن را انجام می دهد و فرچه ثابت از پاشیدن آب به درو دیوار و وسایل خانه جلوگیری می کند. و کامل مبل را شستشو می دهد. اما در هنگام شستشو اگر قسمت های نشیمن و قسمت های دسته که دچار سیاهی می باشد  و نیاز به لکه برداری دارد و یا لکه های خاصی دارد باید با مواد های لکه بر و استاندارد مانند نانو پاکر و نانو سان لکه ها را برداشته و مبل را بدونه لکه به آبکشی بسپارند.

مرحله چهارم:

این مرحله همان طور که از نام آن معلوم است مرحله پایانی می باشد. متخصص مبل شویی باید مبل را با دستگاه مکنده که دارای موتور های پر قدرت می باشد مبل را کامل آب گیری و خشکشویی کند. خشکشویی در این مرحله به عنوان جمع کردن آب و مواد شوینده ای است که برای شستشوی مبل استفاده شده است. دستگاه مکنده به گونه ای طراحی شده است و چون از موتور های قوی برای وکیوم آن استفاده شده است از آبی که به داخل اسفنج ها نفوذ کرده است کامل بیرون می کشد و آن را خشک می کند و از پوسیده شدن چوب و بدنه آن جلوگیری می کند. بعد از این مرحله مبل نیازی به هوای آزاد ندارد و فقط کافیست که از آن به مدت سه الی چهار ساعت استفاده نکنید تا کامل خشک شود و قابل استفاده باشد. اگر قبل از خشک شدن از مبل ها استفاده کنید مبل دچار لک می شود و شما از خدماتی که انجام داده اید رضایت کامل را ندارید.

شستشوی مبل در منزل

 

آیا دستگاه مبل شویی به مبل آسیب وارد می کند؟

 

مبل شویی و شستشوی مبل با دستگاه در منزل به صورت تخصصی و ویژه انجام می شود. دستگاه مبل شویی به گونه ای طراحی شده است که برای شستشوی کلیه مبل ها مفید می باشد. این دستگاه به دلیل داشتن موتور های قوی و با مکندگی بالا از نفوذ آب به داخل مبل جلوگیری می کنند و در اصل بیشتر برای طول عمر مبل خوب و مفید می باشد. مبل هایی که با دستگاه شستشو می شود نسبت به مبل هایی که با دست و توسط کارگر های خدماتی با آب و دستمال و مواد شوینده های نامرغوب شسته می شود خیلی بهتر می باشد. این دستگاه با مکندگی بالا و با فرچه هایی که برای شستشوی آن استفاده می شود خیلی عالی است دستگاه مبل شویی در منزل علاوه بر شستشو و نظافت مبل ها لکه برداری آن به طول عمر مبل نیز کمک زیادی می کند و طول عمر آن برای استفاده بیشتر می شود.

مزایای شستشوی مبل در منزل کدامند؟

  • شستشوی مبل در منزل با دستگاه با دقت بالایی صورت می گیرد که به بافت مبل نیز هیچ آسیبی وارد نمی کند.
  • سرعت عمل انجام دادن شستشوی مبل با دستگاه خیلی بالا می باشد
  • شستشو با دستگاه در منزل در زمان خیلی کمی انجام می شود و در وقت و زمان مشتری صرفه جویی می شود.
  • شستشوی مبل در منزل با هزینه ای خیلی پاین انجام می شود و مقرون به صرفه می باشد.
  • اصلی ترین نوع مزایای خشکشویی در منزل آن است که با نظارت مشتری در منزل انجام می شود.
  • مبل شویی در محل می باشد و برای شستشوی آن نیازی به جا به جایی ندارد.
  • لکه بر های مفید با برداشتن کلیه لکه ها بر روی مبل برای همیشه می باشد.
  • از پوسیده شدن مبل و خراب شدن پارچه مبل نیز جلو گیری می کند.

موکت شویی در محل با دستگاه

موکت شویی در محل یکی دیگر از خدمات با کیفیت ما در تهران و کرج می باشد. شما می توانید شستشوی موکت های خود را بدون جا به جایی یا فرستادن به مراکز قالیشویی در  منزل تمیز شستشو دهید و بابت آن هزینه ای خیلی کم دریافت نمایید. موکت شویی فقط برای شستشوی موکت های منزل نیست بلکه برای شستشوی کلیه موکت های شرکت ها و راه رو های تالار ها و یا سینما ها و یا کف آمفی تئاتر ها که از موکت استفاده کرده اند و برای شستشوی آن از دستگاه استفاده نماییند. موکت شویی خدماتی است که با همان دستگاه مبل شویی و یا با دستگاه موکت شویی نیز می توان انجام داد و کلیه موکت ها را شستشو داد.

شستشوی انواع موکت معمولی، پالاز موکت و موکت های چسبیده با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزافون در محل بدون ریزش آب و کثیف کاری می باشد. برای شستشوی موکت های خود می توانید از خدمات با کیفیت شرکت همسایه را از متخصص های ما بخواهید. موکت شویی همسایه با سال ها تجربه و تخصص در زمینه شستشوی مبل و موکت آماده ارائه خدمات می باشند. ما سرویس کار های خود را برای انجام کلیه خدمات در منزل با دستگاه آماده و آموزش داده ایم و در این راستا جزو بهترین ها و شرکت های معتبر تهران و کرج می باشیم. برای شستشوی موکت منزل، اتاق ها، رستوران ها، شرکت های خصوصی و دولتی، تالارها، هتل ها و هر جایی که از موکت برای کفت شرکت یا اتاق ها استفاده کرده اند می توانند از ما خدمات با کیفیت دریافت نمایند. برای شستشوی موکت های خود با شرکت های متخصص کار کنید.

موکت شویی در محل

فرش شویی در  منزل با دستگاه

فرش شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو انجام می شود. شما می توانید برای شستشوی فرش های خود از شرکت های متخصص و معتبر قالیشویی نیز خدمات برای شستشوی فرش دریافت نمایید. اما این خدمات باید قیمت های بالای شستشو و زمان زیادی که برای شستشوی فرش در کارخانه نیاز است دیگر در منزل می توان این خدمات را بدون جا به جایی و در کمترین زمان ممکن شستشوی فرش ها را به شرکت ما بسپارید و تا با کمترین هزینه و عالی ترین کیفیت در محل بدون ریزش آب و کثیف کاری شستوی فرش ها را توسط استادکار های متخصص انجام دهیم.

خشکشویی انواع فرشهای ماشینی، دستی، ابریشمی، گل ابریشم و فرش های خارجی را با دستگاه شستشو داد. اگر برای شستشوی فرش های خود وفت کافی ندارید و نمی خواهید که فرش ها از خانه به کارخانه فرستاده شود و حداقل دو تا چهر روز در خانه بدون فرش باشید از خدمات شستشوی فرش در منزل استفاده نمایید. فرش شویی در منزل در اصل همانند موکت شویی می باشد و متخصص ها با دستگاه فرچه ای فرش شویی در منزل خدمات شستشو را انجام می دهند. این شستشو برای کلیه فرش ها می باشد و بدون رساندن حتی ذره ای آسیب به فرش ها آن را شستشو می دهند. شستشوی فرش در منزل در اصل روشویی می باشد برای فرش هایی که نیاز به آبکشی دارند مفید نیست و آن فرش ها را برای آب کشی کر اسلامی باید به قالیشویی همسایه بسپارید تا شستشو شوند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا